“Mysig middag”
Omdöme om Obid

Obid
Rankad som nr 2 av 37 Restauranger i Brela
Omdömet skrevs 24 september 2019 från mobil enhet

Så bra service. God röra till det hemlagade brödet, procecco passade utmärkt. Förrätten var god tonfisk medans varmrätten var en magiskt god musseltagiatelle med chili och vitlök

Tack kjanwald
Restaurant_Obid, Public Relations Manager på Obid, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2019

Thank You for Your kind review - we try hard to satisfy our guests!

Omdömet skrevs 13 september 2019

Fräscht, bra mat, trevlig personal. var där två gånger och var nöjd båda kvällarna. Kom tidigt, det blir snabbt fullt.

1  Tack Åsa H

Thank You for Your kind review - we try hard to satisfy our guests!

Omdömet skrevs 11 september 2019 från mobil enhet

Missa inte denna restaurang! Deras tryffelravioli ”is to for for”! Och vänta inte till sista kvällen, troligtvis vill ni gå tillbaks.

Tack 238madelenel

Thank You for Your kind review - we do everything to keep Your experience on the highest level!

Omdömet skrevs 3 september 2019

Blev vår absoluta favorit i Brela/Baska Voda.
Energisk och kunnig personal som verkligen gör allt för att få sina kunder att känna att Obid är något extra. All mat var jättegod, men vi kan speciellt rekommendera Ravioli med Tryffelsås, Tuna Tartar och Beef Tataki.
Deras vinrekommendationer var också mycket bra. Missa absolut inte OBID

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Bengt Z

Review like this one always inspire us, thank You our dear guests!

Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Önskar någon sagt detta till mig innan jag kom till Brela: Ät bara på Obid, ingen annan restaurang är i närheten så bra. Deras hemlagade pasta är magisk och de tillagar fisken med perfekt touch. I motsats till alla andra restauranger vi varit på så verkar de som jobbar här gilla mat och service, alla tar sitt jobb på allvar. Vi är galet nöjda! Missa inte detta grymma ställe!

Datum för besöket: juli 2019
Tack 597markusj
Restaurant_Obid, Public Relations Manager på Obid, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019

Your kind responses push us forward even more, thank You!

Resenärer som tittade på Obid tittade också på

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Obid? Berätta vad du tyckte!