“Vår favorit i Brela/Baska Voda”
Omdöme om Obid

Obid
Rankad som nr 2 av 37 Restauranger i Brela
Omdömet skrevs 3 september 2019

Blev vår absoluta favorit i Brela/Baska Voda.
Energisk och kunnig personal som verkligen gör allt för att få sina kunder att känna att Obid är något extra. All mat var jättegod, men vi kan speciellt rekommendera Ravioli med Tryffelsås, Tuna Tartar och Beef Tataki.
Deras vinrekommendationer var också mycket bra. Missa absolut inte OBID

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Bengt Z
Restaurant_Obid, Public Relations Manager på Obid, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2019

Review like this one always inspire us, thank You our dear guests!

Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Önskar någon sagt detta till mig innan jag kom till Brela: Ät bara på Obid, ingen annan restaurang är i närheten så bra. Deras hemlagade pasta är magisk och de tillagar fisken med perfekt touch. I motsats till alla andra restauranger vi varit på så verkar de som jobbar här gilla mat och service, alla tar sitt jobb på allvar. Vi är galet nöjda! Missa inte detta grymma ställe!

Tack 597markusj
Restaurant_Obid, Public Relations Manager på Obid, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019

Your kind responses push us forward even more, thank You!

Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Vi besökte denna restaurang 3 gånger under vår semester, och den stack ut i mängden med en meny med lite roligare rätter, dock något dyrare prisläge. Allt väldigt gott! Duktiga på fisk och även tryffelpastan var riktigt bra. Trevlig personal men lite ojämn service. Bra vinlista också.

Tack jonask126

Thank You for a kind review and friendly advices!

Omdömet skrevs 16 juli 2019 från mobil enhet

En underbar upplevelse, men på grund utav rådande situation i köket kunde inte rätter levereras i tid. Kompensationen var mer än väl, kanske till och för mycket, underbar kypare.
Återkommer gärna!
5/5

Tack kasi92

Responses like these always motivate us, thank You!

Omdömet skrevs 2 juli 2019 från mobil enhet

Under vårat besök var vi här vid två tillfällen. Utmärkt service och utmärkt mat vid båda tillfällena. Rekommendera varmt alla förrätterna samt pastan med tryffel, testade även några andra pastarätter men de kom inte riktigt upp i den världsklassnivå som tryffelpastan gjorde. Väldigt goda drinkar och bra viner. Rekommenderar att ta ett glas prececco till fördrink, väldigt gott.

Tack 193jonask

Thank You for Your kind review, responses like these always push us forward!
Also thank You for Your advice!

Resenärer som tittade på Obid tittade också på

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Obid? Berätta vad du tyckte!