“Riktigt god mat med ambitioner”
Omdöme om Obid

Obid
Rankad som nr 2 av 37 Restauranger i Brela
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Vi besökte denna restaurang 3 gånger under vår semester, och den stack ut i mängden med en meny med lite roligare rätter, dock något dyrare prisläge. Allt väldigt gott! Duktiga på fisk och även tryffelpastan var riktigt bra. Trevlig personal men lite ojämn service. Bra vinlista också.

Tack jonask126
Restaurant_Obid, Public Relations Manager på Obid, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019

Thank You for a kind review and friendly advices!

Omdömet skrevs 16 juli 2019 från mobil enhet

En underbar upplevelse, men på grund utav rådande situation i köket kunde inte rätter levereras i tid. Kompensationen var mer än väl, kanske till och för mycket, underbar kypare.
Återkommer gärna!
5/5

Tack kasi92

Responses like these always motivate us, thank You!

Omdömet skrevs 2 juli 2019 från mobil enhet

Under vårat besök var vi här vid två tillfällen. Utmärkt service och utmärkt mat vid båda tillfällena. Rekommendera varmt alla förrätterna samt pastan med tryffel, testade även några andra pastarätter men de kom inte riktigt upp i den världsklassnivå som tryffelpastan gjorde. Väldigt goda drinkar och bra viner. Rekommenderar att ta ett glas prececco till fördrink, väldigt gott.

Tack 193jonask

Thank You for Your kind review, responses like these always push us forward!
Also thank You for Your advice!

Omdömet skrevs 18 juni 2019 från mobil enhet

Trevlig service och välsmakande mat. Barnen åt carbonara, den gick hem. Rekommenderar tryffelraviolin. Grymt god. Bläckfisken var fräsch och ok.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack christianfG4563ZB
Omdömet skrevs 12 juni 2019

Lite inklämd mellan olika andra restauranger och caféer ligger Obid. Här har köket lite högre ambitioner än flera av de andra restauranger vi besökte. Allt verkade lagat från grunden. Raviolin med tryffel var fantastisk. Skaldjursrisotton med mozzarella var också riktigt, riktigt, bra. Prismässigt bra och bra rekommendationer på vin till maten.

Datum för besöket: maj 2019
Tack Gunilla E

Resenärer som tittade på Obid tittade också på

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Obid? Berätta vad du tyckte!