“Obid👍”
Omdöme om Obid

Obid
Rankad som nr 4 av 32 Restauranger i Brela
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Sista kvällen i Brela och vi får bord på Obid. Har försökt innan men det har alltid varit fullt.
Den ligger nere vid hamnen, det är mysigt och man kan sitta och titta på alla som är ute på kvällsvandring.
Maten var fantastiskt god, köttet var perfekt tillagat. Jag fick potatisgratäng till som även den var ljuvlig. Min man var också mycket nöjd med det han åt.
Personalen var trevlig och omtänksam.
Det var en bra avslutning på vår semester här i Kroatien.

Tack janloueng

Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Det var mycket folk och personalen hade det stressigt. Det är en liten yta och inte optimalt för så många bord, men de gjorde sitt bästa. Var beredd att vänta lite om det är fullsatt. Trevlig meny med god mat till rimliga priser. Jag skulle gärna äta där igen.

Tack Saltvatten
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Fick rekommendation att gå hit och det ångrar vi inte. Mycket god mat, trevligt upplagt, mycket bra service och mysigt!

Tack Christin L
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Vi var överlag nöjda, även om portionerna var något små. De avsåg i och för sig förrätter. Sönerna var mycket nöjda med sina biffstekar.
Själv åt jag musslor med pasta.

Tack Lars H
Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Besök Obid om ni vill ha lite extra utöver det vanliga semesterutbudet, vacker dukning, kunnig och engagerad personal. Märks att dom vill höja ribban. Åt tonfisken som var utmärkt med ett gott lokalt vin till. Värda en bättre lokal än intryckta mellan en glassbar och souvenirshop.

Tack Ola W

Resenärer som tittade på Obid tittade också på

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Obid? Berätta vad du tyckte!