• Restaurang
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 217 US$/natt.

Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 156 US$/natt.

Hampton Inn NY - JFK(Jamaica)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 230 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 218 US$/natt.

Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 252 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 205 US$/natt.

SleepInn
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 244 US$/natt.

Best Western Jamaica Inn(Jamaica)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 211 US$/natt.

Courtyard
  • Restaurang
Omdömet skrevs 21 februari 2010

• Bodde här: januari 2010, reste ensam
MANAGEMENTguestsvcs, Manager på Holiday Inn Express At JFK, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2010

Omdömet skrevs 28 januari 2010

• Bodde här: januari 2010, reste som ett par
MANAGEMENTguestsvcs, Manager på Holiday Inn Express At JFK, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2010

Omdömet skrevs 14 januari 2010

• Bodde här: december 2009, reste med familjen

Omdömet skrevs 1 januari 2010

• Bodde här: augusti 2009, reste med familjen
MANAGEMENTguestsvcs, Manager på Holiday Inn Express At JFK, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2010

Omdömet skrevs 8 december 2009

• Bodde här: juli 2009, reste i arbetet
MANAGEMENTguestsvcs, Manager på Holiday Inn Express At JFK, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2009