“Fantastisk hummer”

Rankad som nr 2 av 24 Restauranger i Kotu
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Vi åt hummer och var tvungna att beställa hummern ett dygn i förväg. Den var fantastiskt god och serverades med limebuttersauce. Rekommenderas verkligen!

Tack Inspiration799408

Omdömet skrevs 10 januari 2017 från mobil enhet

Bästa stranden,ingen kommer åt och stör dig här.Du ligger i lugn och ro
Riktigt fräsha toaletter och god mat och service:)

Tack Hannah J
Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Fint att se ut över stranden. God mat och ok service. Mycket att välja på. Vi åt fisk och skaldjur. Ser lyxigt ut, men skenet bedrar.

Tack Desirée K
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Med tanke på pris på mat o dryck så säger jag: Besök!
God mat och fräsch restaurang. Rekommenderas av oss!

Tack Peter B
Omdömet skrevs 4 januari 2016 från mobil enhet

Skön personal, precis intill kotu beach. Wifi funkar bra, men framförallt, du kan ha lite strandhäng utan att få 1000 säljförslag

1  Tack Daniel L

Resenärer som tittade på Ningki Nangka Restaurant tittade också på

Kotu, Banjul Division
Fajara, Banjul Division

Besökt Ningki Nangka Restaurant? Berätta vad du tyckte!