“God mat och bra service”
Omdöme om Captain's Table

Captain's Table
Rankad som nr 5 av 24 Restauranger i Kotu
Omdömet skrevs 3 februari 2018

Åt här 2 ggr under vistelsen i Kotu. Härliga fiskrätter och bra vegetariska alternativ. Trevlig afrikanskinspirerad inredning

Tack christinamakolo

Omdömet skrevs 1 februari 2018

En restaurang med trevlig service och mycket god vällagad mat, klarade inte av att tillhandhålla viner från den lilla vinlista de hade, men gav ett bra ersättnings alternativ
Är troligtvis den bästa restaurangen i området till ett bra pris.

Tack Ticke1
Omdömet skrevs 30 mars 2017

Åt här en kväll med min son ( vi bodde på hotellet ). Riktigt god mat till humana priser. Servicen var bra. Deras fisk är super. Men även kycklingen är mycket god.

Tack Lena L
Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Supergod fisk i folie åt vi. Trivsam miljö och trevlig personal. Inte superbilligt, men heller inte snordyrt.

Tack 99desir_ek
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Överskattad mat! Vi åt"captains dish" inte så nöjd. Fisken var dock färsk, men hade behövt mer örter eller kryddor.

Tack peterbO1851LB

Resenärer som tittade på Captain's Table tittade också på

Kotu, Banjul Division
Kotu, Banjul Division

Besökt Captain's Table? Berätta vad du tyckte!