Omdömet skrevs 9 mars 2019 från mobil enhet

Underbar vacker solnedgång. Lungt och skönt. Bra poolområde med liten snackbar. Litet gym som fungerade bra.
Vi hade lägenhet med bubbelbad helt underbart.
Ca 1 km ner till Amadores stranden dit det går gratis badbussar. Vi valde att gå upp och ner för motionens skull.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack 819mrssmith
Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

Barnfamilj, 6 pers. Köpt in oss på lght 1vecka varje år.
Hittills mycket nöjda.
Pool. Personal i hela huset. Träningsledare. Gym. Sauna. Fräscht överallt. God mat. Mysigt. Hemtrevligt. Måna om varandra. Hjälpsamma. Bra liten shop med basvaror. Lekyta för barn. Underbar lägenhet. (största) terrass. Pool på terrassen.
Allt är på topp. Bra parkering. Städ också väldigt bra. Bra aktiviteter för alla åldrar.
Minus för absolut ingen källsortering.
Gör ont i hjärtat att ALLT kastas i samma påsar. Ingen som helst hållbar utveckling.
Byta handdukar varje dag egentligen i onödan. Inte kommit längre än så.
Vacker utsikt och lugnt område trots barnfamiljer.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack IsaValbo
Omdömet skrevs 28 juni 2018

Bra anläggning,med trevlig personal.Poolen passade mig alldeles utmärkt då jag inte kan vara på djupt vatten.Restaurang saknades på hotellet ,finns heller ingen ugn i lägenheten,en micro med grill som saknade instruktioner.Men för övrigt väldigt bra standard.

Datum för vistelsen: juni 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med RCI
Tack YvonneJ966
Omdömet skrevs 17 februari 2018

Som vanligt jättenöjd med detta hotell, 3:e året i rad!
Städerskan Elizabeth gjorde ett kanonjobb med att städa, dessutom mycket trevlig och duktig på engelska.
Stora 2- rumslägenheter med jacuzzi och solsängar, stora uteplatser med jalusier. Brant backe ner till stranden men hotellet har gratis strandtransfer som går några gånger om dagen om man inte vill/orkar gå. Vatten och mjölk finns att tillgå vid ankomst, även diskmedel, disktrasa och svamp finns.
Kommer fortsätta åka till Sol, kan verkligen rekommenderas!

Rumstips: Alla lägenheter ligger på solsidan!
Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Susanne S
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Jag och min pojkvän bodde här i juni under 9 nätter. Vi kom fram mitt i natten och receptionisten hittade inte vår bokning i systemet (antar att det var något fel via hotels) men han var väldigt hjälpsam och hjälpte oss checka in ändå för att sova och löste problemet nästa morgon. Det är ett lugnt hotell med pool, minigolfbana, biljard och pingis. Sol vid poolen i princip hela dagen. Rummen ovanför poolen har absolut bäst utsikt och de i poolnivå lite sämre. Stora terasser med solstolar och matbord. Vi åt flera måltider på terassen och köket hade all utrustning vi var i behov av. Ganska långt att gå ned till stranden men det gör också att hotellet ligger lugnt till. En taxi upp till hotellet kostade ca 3 euro. Rimligt.
Vi gick ner och åkte upp om vi var trötta.

De enda restaurangerna i Amadores ligger nere vid stranden eller ovanför hotellet vid supermarket som är en bit att gå.

Det enda vi var missnöjda med var att vi aldrig lyckades få varmvatten i duschen. Det var kallt! Men vi tog inte upp det med receptionen utan vande oss vid en kall dusch efter en varm dag.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 64malins