Omdömet skrevs 19 januari 2015 från mobil enhet

Mycket avslappnat och välorganiserat ställe. Bra mat, kunniga guider och en otroligt fin park. Såg allt man ville se förutom leopard. Enda negativa var att de inte var förberedda på regn, så den turen fick avbrytas.

Bodde här: december 2014, reste som ett par
Tack MaLj1980
Omdömet skrevs 5 november 2014

Vi tillbringade 2 nätter på Kapama med 4 st safariturer. Rummet och toalettutrymmet var stort. Vi hade all inklusive med mycket och god mat på både morgonbuffén och kvällsbuffén. På safarin såg vi många djur utom leoparden men vi är mycket nöjda ändå. Men jag trodde aldrig att vi skulle komma så nära djuren som vi kom.

• Bodde här: oktober 2014, reste som ett par
Tack Marianne E
Omdömet skrevs 11 januari 2014

Vilket ställe. Underbart. Fina rum på andra våningen med utsikt in bland djuren.
Kanske något litet poolområde. Ligg i poolen och titta på aporna. Passa på att boka någon massage så du får tillgång till spaavdelningen, för den är nice. Bra mat, trevlig o kunnig personal.

Tips för att välja rum: Försök att få på andra våningen o ut mot parken
  • Bodde här: december 2013, reste som ett par
Tack rolandes
Omdömet skrevs 25 juli 2013

Vi var ett gäng killar som åkte hit i Januari i år för att uppleva safari och samtidigt kunna bo i hög standard. Allt var över förväntningarna och det blev 2 fantastiska dagar med 4st guidade turer i parken. Vi var riktigt nöjda med vår ranger och hans kollega som hittade Big 5 åt oss på nära håll. Rummen var jättefräscha och maten var suverän! Missa inte Wellness Center - magisk upplevelse! Kommer absolut åka hit igen!

• Bodde här: januari 2013, reste med vänner
Tack Mattias B
Omdömet skrevs 20 januari 2011

Lyx, lyx, lyx.... fantastisk service, god mat, snygga rum, bra spa och gym, allt man kan önska sig. Vår ranger var suverän, vis såg big 5 på tre körningar och vi kom så när djuren att det var helt otroligt. Det överträffade alla våra förväntningar.

Vårt enda minus handlade om placeringen vid middagen, då vi hamnade vid ett bord där ingen annan kunde prata engelska, samtidigt som vi satt bredvid varandra istället för mittemot. Lite svårt att umgås med varandra då.

• Bodde här: januari 2011, reste med vänner
Tack liawim