“Kanonbra mat!”
Omdöme om Bup Restaurant

Bup Restaurant
Rankad som nr 17 av 344 Restauranger i Phu Quoc Island
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Vårt bästa restaurangbesök på Phu Quoc! Jättegod och billig vietnamesisk mat! Trevlig med personal som kunde engelska.

1  Tack 554annie_

Omdömet skrevs 22 mars 2017 från mobil enhet

Mycket god mat genuin miljö. Serviceminded och mycket bra pris. En del bord låga men vietnamesiskt Rekommenderad

1  Tack nyar2011
Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Fantastiska priser & riktigt god mat. Fantastisk personal som ville samtliga gäster väl. Vår ena rätt glömdes bort men kom snabbt ut efter att vi sagt till. "Om det är någon rätt ni inte är nöjda med behöver ni inte betala för den" sa de till oss men självklart betalade vi med tanke på gästvänlighet och hur pass gott maten smakade. (Vi var 6 personer och alla beställde 2 olika rätter). Full pott!

1  Tack Fredrik P
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Mycket fräscht, gott och vällagat!
Ägaren (tror jag) var trevlig hjälpsam och duktig på engelska. Återkommer gärna fler gånger under denna semester på Phu Quoc.

Tack Jeanette L
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Vi var där med familj och vänner. Servitören talade bra engelska, och vi åt alla jättebra mat, för rimliga pengar. Gick nöjda och belåtna därifrån!

Tack Johannes M

Resenärer som tittade på Bup Restaurant tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island

Duong Dong, Phu Quoc Island

Besökt Bup Restaurant? Berätta vad du tyckte!