“Trevligt ställe med god mat”
Omdöme om iris cafe

iris cafe
Rankad som nr 10 av 353 Restauranger i Phu Quoc Island
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åt middag här och kom tillbaka för lunch dagen efter. Trevlig personal som jobbar hårt för sina gäster! Vi åt fisk och kyckling till middag, båda jättegoda! Till lunch blev det kycklingburgare, saftig kyckling som var bra friterad! Mycket folk både på lunch och middag så räkna med ganska rejäl väntetid innan maten kommer in. För oss var det okej men ska man äta med barn eller inte vill vänta för länge skulle jag kanske välja annat.

Tack Sara M

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi har ätit här (6)personer flera gånger och alltid möts av glada miner. Maten är av högsta klass och juicerna är gjorda av färska frukter. Drinkarna är också mycket bra allt till bra priser. Rekommenderas varmt.

Tack Kjell E
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Vällagad mat, trevlig personal och bra service. Enligt oss den bästa restaurangen i närheten av Famiana Resort.

Tack Olov B
Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Åt lunch här, enkelt men väldigt gott och hyfsat stora portioner. Det gick fort att få in maten, alla tre fick den samtidigt.
Trevlig personal.

Tack Exploration29146
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Åt Red snapper med butter&garlic som serverades med sauterade grönsaker, fisken var perfekt stekt grönsakerna naturell smak. Till efterrätt blev det vaniljglass som var gräddig och god inte isig som på andra ställen.

Tack Mikael L

Resenärer som tittade på iris cafe tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt iris cafe? Berätta vad du tyckte!