“Godaste kaffet på Phu Quoc”
Omdöme om The Embassy

The Embassy
Rankad som nr 1 av 8 Efterrätter i Phu Quoc Island
Kök: Café, Vinbar
Beskrivning: En trevligt svenskägt café & cocktail bar som serverar frukost, lättare lunch "riktigt" kaffe, glass & desserter. På kvällen finns en omtyckt cocktaillista med drinkar som Irish Coffee, Phu Quoc Island Ice Tea, Mango Daiquiri och många fler. Kom förbi och sitt i vår trädgård eller i vår AC lounge del. Titta in och like'a oss på fb: /mbazi.phuquoc för att få uppdateringar när vi har live musik etc.
Omdömet skrevs 18 maj 2017

The Embassy har utan tvekan det bästa kaffet på Phu Quoc. Glassen och våfflorna är också väldigt goda. Bra service och vettiga priser.

Tack suntrip62

Omdömet skrevs 18 maj 2017

Trevlig miljö och snygg inredning.Här finns gott kaffe.Du kan även få en enkel måltid.
Med utsökta viner.Priset är inte som att dricka dalat(det inhemska vinet) men det har ju importerats.
Ett ställe att rekommendera.

Tack bss918
Omdömet skrevs 28 februari 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe som drivs av ett svenskt par,Erik o Hanna.
Jätte bra drinkar och milkshakes.
Prova Kyoto nr 3.Supergod drink.
Dom hjälper gärna till och tipsar om utflykter och kan hjälpa till att boka bra taxi för utflykter som talar engelska.
Vi hade en taxi chaufför vid namn Larry som var jättetrevlig och ordnade bra turer med oss. Han är super bra och Erik har hans nummer så prata med honom ni vill ha bra utflykter på egen hand. Bra priser
Embassy är ett jättetrevligt ställe med härlig stämning.

Tack l O
Omdömet skrevs 23 februari 2017 från mobil enhet

Trevligt café med Europeiskt stuk - franskt kaffe, goda bakverk/desserter och rejäl drinklista. En tilltalande mix av Vietnam och Västeuropa. Trevlig betjäning.

Tack Stefan H
Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

Mycket bra helhetsintryck; personal, dryck och mat! Supergod milkshake och gott kaffe! Åt även deras getost och plommonsallad som var fräsch och god.

Tack Johanne V

Resenärer som tittade på The Embassy tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island

Duong Dong, Phu Quoc Island

Besökt The Embassy? Berätta vad du tyckte!