Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Jag bodde här över nyår och upplevde faciliteter och rum som klart godkända för sin prisklass. Mindre bra var ett par incidenter. Den ena skedde när vi skulle ta en bil och åka på nyårsfest då personalen helt plötsligt försöker få oss att byta rum. Helt klart opassande med tanke på att vi var festklädda och skulle iväg. Andra incidenten är då jag efter att ha checkat ut från hotellet insåg att jag har glömt kvar en skjorta. Jag försökte i tur och ordning att:
- Ringa (inget svar)
- Maila (inget svar)
- Skriva till dem på Facebook (automatsvar och inget mer)
På grund av det sistnämnda så känner jag att jag måste dra ned slutbetyget.

Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack Alix W
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Fantastiskt ställe! Stannade 4 nätter (hade bara planerat för 2) bra rum, i synnerhet för familj för fyra eller två par för all del. Mycket prisvärt. Det tar ca 15 min att gå till stranden men hotellet arrangerar även egen skjuts till beachen. Servicen var mycket god, enkla saker som att erbjuda egen chaufför för att se ön, hyra scooters etc. frukosten är liksom resten av landet svår att greppa för en ”västerlänning” men omeletterna var helt ok! Som sagt: prisvärt!

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Happiness738791
Omdömet skrevs 9 mars 2017 från mobil enhet

Hotell som ligger ca 250 meter från stora vägen in mot djungeln några höjdmeter upp så man har utsikt över havet. Välskött och rent hotell med gröna trädgårdar samt fin belysning. Daglig städning på rummen och väldigt trevlig, ödmjuk och serviceminded personal. Jättefin ren pool och finns även en bar högt upp på en takterrass med utsikt över vattnet. Bra priser och god mat.

Rummen är i fint skick och ACn funkar bra. Det enda att klaga på i rummen är att spegeln är lite för liten. Sängen är ganska hård, men var inget som störde oss.

Frukosten har ett visst utbud med ris, bröd, olika juicer och omelett som tillagades vid beställning. Ger frukosten godkänt men inte mer.

Överlag väldigt nöjd med hotellet och skönt att bo en bit från vägen då det tutas mycket från bilar och mopeder och istället kunna njuta av tystnaden.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack eaz83
Omdömet skrevs 30 januari 2017

Snygga och rena rum med terrass. Större terrass än bungalowerna. Bra frukosbuffé, med olika varma val. Gratis shuttlebus till stranden flera gånger varje dag. Skön pool.
Smal och dålig väg till hotellet.
Gick in till staden varje kväll, åkte taxi hem för ca 10 kr.

• Bodde här: januari 2017, reste som ett par
1  Tack Ann S
Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Fina bungalows, mysig rooftop bar att se solnedgången från och lugnt och skönt ställe med trevlig personal, trivdes verkligen. Frukosten var kanon. Nära till stranden och restauranger och lätt att boka taxi.

Bodde här: januari 2017
Tack Mia J