Cassia Cottage(Duong Dong)
  • Fri parkering
Chen Sea Resort & Spa Phu Quoc(Phu Quoc Island)
  • Fri parkering
Sea Sense Resort(Phu Quoc Island)
Agoda.com
  • Fri parkering
Famiana Resort & Spa(Cua Lap)
  • Fri parkering
Salinda Resort Phu Quoc Island(Phu Quoc Island)
Priceline
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 45 US$/natt.

Daisy Resort(Duong Dong)
Priceline
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Vi bodde 8 nätter på fanatiska Mai House lugnt skönt fantastisk personal väldigt omtänksamma mor våra 3 barn. Vi bodde i deras family Cottage som i princip var 2 connecting rooms men passade perfekt för 2 vuxna och 3 barn maten i restaurangen var väldigt bra samt deras spa var väldigt bra! Kommer väldigt gärna tillbaka !

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack LOLIZ81
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Vi bodde på Mai House i 7 nätter. Vi var 2 vuxna och 2 barn som delade på en ocean view bungalow. Rymligt rum och badrum. Litet kylskåp. Fräscht och rent. Vacker omgivning. Lugnt. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Hotellet har egen strand. Finaste delen av stranden, enligt mig. Även infinity poolen var uppskattad av oss. Bra frukost. Sista kvällen åt vi en fantastisk god middag på hotellets restaurang på stranden. Även massagen på spa kan rekommenderas. Den är dyrare än den massage du kan få på stranden men den på Mai house är betydligt proffsigare.
Det är en kort taxiresa för att komma till nattmarknaden i Duong Dong. Denna marknad erbjuder många matställen, vietnamesiska glass-rullar och souvenirer.
Vi kommer gärna tillbaka till Mai House!

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Catharina S
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Spenderade 7 nätter i Bungalow med havsutsikt. Mycket fin strand som städas varje morgon. Hotellets gäster disponerar solstolar och parasoll på stranden och vid polen. Ingen trängsel och väldigt avslappnat. Hotellets egen restaurang är utmärkt men dyr, finns många billigare alternativ längs stranden. Lätt att köpa färsk frukt på stranden till ett bra pris. Hotellets Spa är fantastiskt men även det ganska dyrt. Massage på stranden är mycket billigare men knappt värt priset. Rena fräscha bungalows, varje kväll rullas myggnäten runt sängarna ner av hotellpersonalen. Den nya infininty poolen är underbar, även den ren och fräsch! Härlig trädgård. Biljardbordet i restaurangen uppskattades av barnen! Stranden är fin men ganska smal, svårt att tex spela fotboll eller andra aktiviteter på just stranden. Åker gärna tillbaka hit!

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack GSillen
Omdömet skrevs 6 december 2016 från mobil enhet

Jag och min mamma delade en bungalow. Hotellet är fräscht och deras nya infinitypool jättefin. Det ligger på long beach som är väldigt turistigt, men nice på så sätt att det finns mycket restauranger och sånt runtomkring. Hotellets område är ju superlugnt, ett litet paradis, så vill man slippa turister och musik går det bra att bara hålla sig hemma. Någon natt var det hög musik från grannarna, jag bryr mig inte särskilt om sånt men är man känslig så kanske man ska satsa att bo utanför long beach. Frukosten är super, lunch och middag är god men inget wow.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack millz97
Omdömet skrevs 28 november 2013

Hit åker man för att ta det lugnt och koppla av. Vi bodde här 5 nätter och var nöjda med vår dagar på detta hotell. Trädgården var välväxt och välskött, den egna stranden var fin och man behövde inte trängas med de andra gästerna. Det enda som man kan anmärka på var att i bungalowen saknades kylskåp och tv, lite dåligt men det är läget man betalar för här. Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Det finns några andra restauranger och barer upp mot vägen man kan variera sig med. Duong Dong ligger ca 30-45 min gångväg bort, beroende om du går på vägen eller stranden.

• Bodde här: november 2013, reste med vänner
2  Tack Niklas_Malmoe