“Middag hos ” gubben i skogen””

Hieu's Family Restaurant
Rankad som nr 23 av 286 Restauranger i Phu Quoc Island
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs november 26 2017 från mobil enhet

Fick rådet vår dotter att besöka Hieu’s restaurang. Svårt att hitta dit men det var det värt! Goda springrolls och fried prawns m lemongrass och chili. Kan varmt rekommendera restaurangen både gott och prisvärt

Tack Lotta S

Omdömet skrevs november 15 2017 från mobil enhet

Hit borde alla som besöker Phu Quoc gå för den goda billiga maten som vida överglänser många andra restauranger. Trevlig o artig personal som bryr sig om sina gäster. Lite "hemlig" väg dit o man tvivlar på att man är rätt.

Tack Ann-Louise H
Omdömet skrevs november 13 2017 från mobil enhet

Efter en promenad i den mörka gränden (där vi faktiskt funderade flera gånger på om vi kommit fel och tänkte vända) så kom vi tillslut fram till restaurangen. "Gubben i skogen" är mycket trevlig och serverar sååå god mat!! Leta er hit om ni är i Phu Quoc! Vi fick veta att han byter ställe i maj 2018. Som vi förstod kommer restaurangen ligga närmare vägen men typ på samma ställe som man går upp till den idag. Bredvid ambassaden och co.op mart.

Tack johannaaaslund
Omdömet skrevs juli 28 2017 från mobil enhet

Klart bästa restaurangen. Åker tillbaka 2018 och då blir det många gånger på denna pärla. Som många andra sagt lite svårt att hitta men fråga någon svensk så har dom säkert varit där ;)

Tack Joakim H
Omdömet skrevs april 16 2017

Inte helt lätt att hitta, men ett riktigt bra ställe med fantastisk mat. Haj med citrongräs och vitlök, grillad park, kyckling, nudlar är några exempel. Följ en smal gränd bredvid Canary Hostel på Tran Hung Dao, tvärs över Germany Bar och Hotel Richis. Man går förbi några bostadshus, gränden är mörk men ofarlig och helt plötsligt är du framme. Glöm inte myggspray, ligger i lite skog. Serveras goda mango smoothies, kall Saigon öl och vitt vin m.ed råge. Superbra!

Tack Tjungmar

Resenärer som tittade på Hieu's Family Restaurant tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt Hieu's Family Restaurant? Berätta vad du tyckte!