“Nytt ställe i maj!”

Rankad som nr 26 av 286 Restauranger i Phu Quoc Island
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs november 13 2017 från mobil enhet

Efter en promenad i den mörka gränden (där vi faktiskt funderade flera gånger på om vi kommit fel och tänkte vända) så kom vi tillslut fram till restaurangen. "Gubben i skogen" är mycket trevlig och serverar sååå god mat!! Leta er hit om ni är i Phu Quoc! Vi fick veta att han byter ställe i maj 2018. Som vi förstod kommer restaurangen ligga närmare vägen men typ på samma ställe som man går upp till den idag. Bredvid ambassaden och co.op mart.

Tack johannaaaslund

Omdömet skrevs juli 28 2017 från mobil enhet

Klart bästa restaurangen. Åker tillbaka 2018 och då blir det många gånger på denna pärla. Som många andra sagt lite svårt att hitta men fråga någon svensk så har dom säkert varit där ;)

Tack Joakim H
Omdömet skrevs april 16 2017

Inte helt lätt att hitta, men ett riktigt bra ställe med fantastisk mat. Haj med citrongräs och vitlök, grillad park, kyckling, nudlar är några exempel. Följ en smal gränd bredvid Canary Hostel på Tran Hung Dao, tvärs över Germany Bar och Hotel Richis. Man går förbi några bostadshus, gränden är mörk men ofarlig och helt plötsligt är du framme. Glöm inte myggspray, ligger i lite skog. Serveras goda mango smoothies, kall Saigon öl och vitt vin m.ed råge. Superbra!

Tack Tjungmar
Omdömet skrevs mars 25 2017

En smal gränd som nästan inte går att hitta leder till den här restaurangen som ligger gömd i skogen. Man tror nästan att man gått fel innan man kommer fram till detta kanonställe. Billigt och gott. Populärt, så bli inte förvånad om det är fullt på kvällarna.

1  Tack Tomas Ö
Omdömet skrevs mars 12 2017 från mobil enhet

Mycket bra mat och smakrik vid mycket folk så kan beställning dröja men värt att vänta prisvärt
Bra service 2 rätter för 20000.dong

1  Tack Mats A

Resenärer som tittade på Hieu's Family Restaurant tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt Hieu's Family Restaurant? Berätta vad du tyckte!