Spara
Höjdpunkter från omdömen
Snorkling

Fantastisk utflykt och härlig guide. Larry tog verkligen hand om oss på bästa vis och vi fick ... läs mer

Omdömet skrevs 12 mars 2020
769pellew
Larry-The king of tours

Vi hade en FANTASTISK dag med Larry. Han hämtade oss enligt överenskommelse och önskemål ... läs mer

Omdömet skrevs 8 mars 2020

från 49,00 US$
från 70,00 US$
från 25,65 US$
Omdömet skrevs 12 januari 2020

Vi var 3 som hyrde båt för att åka ut och fiska.
Jättestor båt.
Trevlig besättning o h våran guide Danny var kanonbra.
Larry själv kunde inte vara med så Danny var i hans ställe.
Kanonresa med öl, vatten och de lagade mat till oss på båten, bla grillade de fisken som fångades. Jättegott.
Fångade bla barracuda.
Kan verkligen rekommendera en resa med Larry.

1  Tack dianabrandin
Omdömet skrevs 9 januari 2020

Mycket trevlig guide som ordnade en toppendag. God mat, bra snorkling och besök på jättefina små gömda stränder.Toppen 5 av 5 stjärnor.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack heddvig
Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig guide som tog oss till flera olika öar. Bad, snorkling, god mat och dryck. Kan verkligen rekomeneras.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack 507_sad
Omdömet skrevs 27 december 2019

Härlig tripp med bra uppstyrda upplevelser.
Bra och trevlig guide som gör sig väl förstådd på engelska. Tips för dom med mindre barn är att ha med mindre flytvästar.

Tack niklase704
Omdömet skrevs 27 december 2019

Vi var två familjer med bar. I åldrarna 7-10 som åkte med en privat båttur. Vi stannade på två snorkling ställen och besökte 3 stränder. Vi var väldigt nöjda med guidningen. Lätt att kommunicera eftersom att guiden pratade relativt bra engelska. Bra mat på ön där vi åt, enkelt men gott! Guiden ordnade också med turen efter våra önskemål som isfyllda kylboxar där vi kunde lägga medhavd dryck och proviant. Vi var väldigt nöjda och tycker att det var en prisvärd utflykt. Barnen älskade snorklingen. Fräscha Kit för snorkling fanns att tillgå.

Tack Martina L