Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti

översatt av Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Phu Quoc Island
från 63,00 US$
från 129,00 US$
från 615,00 US$
från 55,00 US$
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Underbar vit finkornig "gnirk)- sand. Långgrund strand ofta vågor och svalkande pålandsvind. Flera restauranger serverar god mat och dryck. Det tar ca 20 minuter från Famiana hotell med taxi

Tack Kjell E
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Jag brukar sällan gnälla men Sao beach var extremt skräpigt! Enda ställerna de hade röjt lite var där man kunde hyra de dyra solstolarna. Maten på resturangerna var dyr i förhållande till andra ställen. Men under detta negativa med skräp så är detta en paradisstrand.

Tack Stefan K
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Sao Beach rekommenderades på flertalet sajter och vi gjorde en dagstur dit. En besvikelse. Mycket skräp på stranden, väldigt turistiskt. Dyr och medioker mat på restaurangen vi valde. Vår hotellnära strand Long Beach var betydligt bättre.

Tack Rebecka J
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt fin strand men varför kan man inte städa bort allt skräp som ligger på stranden, det är bra nedanför matställena men resten

Tack DayTrip402731
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Sao Beach har verkligen potential med sitt klara vatten och vita strand, MEN det var otroligt skräpigt överallt som drar ner betyget! Vi var där en ganska blåsig dag vilket kan förklara skräpet till viss del (kom in med vattnet), men vad jag sett av Vietnam så är det skräpigt typ överallt ändå. Ryktet säger att Sao Beach är fantastiskt vackert en vindstilla dag. Det går att hyra solstolar med parasoll för 150-200.000/stol. Finns flera matställen längs med stranden och taxi var enkelt att få tag på när vi skulle därifrån.

Tack T731DKmarial