“Bra restaurang”

Pepper's Pizza & Grill
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Här kunde man beställa pizza om man ville, de fanns i 6 eller 8 bitan, väldigt goda och fina, men kom gärna kring 18•30 sen blir det kö!

Datum för besöket: januari 2020
Tack babbsan48

Omdömet skrevs 22 januari 2020

Jag vet inte vad som inträffat men efter att ha ätit pizza för en vecka sedan så är jag inte nöjd.Dåligt gräddad och i ngen smak.
Har ni bytt kock?
Brukar vara goda pizzor.

Datum för besöket: januari 2020
Tack bss918
Omdömet skrevs 22 april 2019 från mobil enhet

Trevlig restaurang med okej service. Ofta mycket folk men ändå acceptabla väntetider.
Helt klart godkänd pizza. Även schnitzeln var bra.
Helt okej utbud av importerat vin till ok priser.
Ligger längs den trafikerade huvudgatan. Lätt att hitta.

Datum för besöket: februari 2019
Tack 777777aq
Omdömet skrevs 31 januari 2019 från mobil enhet

Vill man ha god mat som inte ör vitameskt så är fett väldigt bra mat här, men .. otroligt lång väntetid för att få beställa av personalen som är helt ointresserade av sina gäster, dom glömmer vad som är beställt och ibland får man maten ibland inte. Väldigt besviken med tanke på alla bra resentioner.

Datum för besöket: januari 2019
Tack 29linajo
Omdömet skrevs 17 januari 2019 från mobil enhet

Ett bra alternativ om man inte vill äta Vietnamesisk mat och det var ofta fullt (bra tecken) Vi åt middag här fyra gånger och samtliga gånger har det serverats mycket goda olika maträtterSer att restaurangen inte fått så bra recensioner men det stämde inte för oss. Om man tex beställer pizza så finns den i två storlekar medium 22 cm/diam eller large 28 diam och det är bra att kunna välja storlek! Extra bra var att man alltid hade ett kampanjpris på ett bra utländskt rött/vitt vin till matenEn flaska kostade ca 160:-sv.kr(390.000 vdn) Eftersom det är en Tysk/Italiensk restaurang så rekommenderar jag deras Wienerschnitzel! Inte den billigaste restaurangen men väl värt varenda krona!

Datum för besöket: januari 2019
Tack RoffeB

Resenärer som tittade på Pepper's Pizza & Grill tittade också på

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Duong Dong, Phu Quoc Island
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt Pepper's Pizza & Grill? Berätta vad du tyckte!