“Pinapple bar.”
Omdöme om Pineapple Bar

Pineapple Bar
Rankad som nr 29 av 386 Restauranger i Phu Quoc Island
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Shyyst ställe med mer mat som vi från norden är vana vid. Goda drinkar och bra priser. Tillgång till gratis biljard bordbord och dart. Väl värt ett besök

Tack Pierre L

Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Vi satt ute, precis vid en pelare med massa elkablar och en massa bråte bakom vårt bord, det tillhörde tomten vid sidan av men kanske inte så trevligt.
Men, dom som serverade var mycket trevliga och pratade engelska utan problem.
Mycket att välja mellan och väldigt mycket som verkade gott. Vi tog några smårätter och en grön burgare. Allt smakade bra. God mojito.
Extremt billigt.

Tack Roving736217
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Gick hit för att köpa take away. När jag kom var det bara två mindre sällskap på plats före mig. Beställde en pizza och en soppa och tänkte att det nog skulle gå fort. Fick dock vänta nästan en timme på maten. Medan jag väntade fick jag fel nota 2 gånger. Jag blev också efter ca 40 minuter informerad om att pizzan var slut i ”normalstorlek” och att de därför gjort en större till mig som de då ville ha mer betalt för (ca 30.000 VND). Jag var då så less att jag inte orkade ta diskussionen.
Väl tillbaka på hotellet kunde jag konstatera att soppan (broccoli) var rätt god och att pizzan var i klass med dem som man köper i frysdisken på en vanlig mataffär. Inte imponerad.

1  Tack Bex_I_am
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Besökte denna restaurang två gånger under vår vistelse på Phu Quoc och vi var lika nöjda båda gångerna. Mycket god pizza, god spagetti bolognaise och god vietnamesisk mat. Goda drinkar. Blev vår favoritrestaurang. Trevlig personal. Något lång väntan men den goda maten uppvägde detta. Rekomenderas!

Tack Pysen
Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med mycket bra mat & fint presenterad. Lite små snurrig personal men annars mycket bra.

Datum för besöket: december 2017
Tack Karin H

Resenärer som tittade på Pineapple Bar tittade också på

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt Pineapple Bar? Berätta vad du tyckte!