“Toppen!”
Omdöme om Love Sushi Phu Quoc

Love Sushi Phu Quoc
Rankad som nr 53 av 384 Restauranger i Phu Quoc Island
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Supergod sushi. Rekommenderas varmt. Tar lite lång tid men värt att vänta på.
Stor meny och mycket att välja på.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Mrsmoet

Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Jag hade verkligen inga förväntningar alls när vi kom till Love Sushi, jag var bara väldigt sugen på sushi efter 5 veckor på resande fot utan. Sushin var så himla god och prisvärd! Hit kommer jag tillbaka .. förmodligen redan imorgon! ;-)

Datum för besöket: januari 2018
Tack Caroline Z
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Billigt, mysigt och otrolig sushi! Vi tyckte faktiskt om det så pass mycket att vi kom tillbaka några dagar senare!

Datum för besöket: januari 2018
Tack Sara L
Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Helt ok mat. Ung, slamsig personal. Ett besök räcker. Vi åt inte sushi så kan inte uttala mig om den.

Datum för besöket: november 2017
Tack 99desir_ek
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Vi har varit på denna ö i lite över en vecka och testat olika restauranger varje kväll. Denna var den bästa utan tvekan! Fantastiskt gott och välgjort!

Datum för besöket: mars 2017
Tack mr_C_nilsson

Resenärer som tittade på Love Sushi Phu Quoc tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt Love Sushi Phu Quoc? Berätta vad du tyckte!