“Bra middag!”

Rankad som nr 42 av 568 Restauranger i Seminyak
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs juli 13 2017 från mobil enhet

Vi åt middag här och blev nöjda. Maten var väldigt god, servicen jättebra och det tog inte så lång tid att få in maten. Priserna var bra. Vi kan absolut tänka oss att komma tillbaka hit!

Tack Mallllle

Omdömet skrevs april 25 2017 från mobil enhet

Underbar resturang och helt perfekt mat! Allt vi beställde smakade fantastiskt. Väldigt prisvärt! Och jättebra service och trevlig personal.

Tack Saina H
Omdömet skrevs november 11 2016 från mobil enhet

Vi va här då min pojkvän kände sig krasslig o ville ha en god soppa. Han beställde in nån kycklinggryta som va magisk o fick ris till det. Jag tog en slags pyttipanna som va magisk och vi var båda hemskt nöjda detta stället har dock nästan samma meny som Lantern, o jag tycker inte man behöver besöka båda då de är väldigt lika. Har du varit på en har du varit på båda typ....
Men mycket gott!!!

Tack Matilda B
Omdömet skrevs augusti 6 2016 från mobil enhet

Har precis avnjutit en super god lunch, vällagad mat. Restaurangen håller bra priser. Ligger i centrala Seminyak. Restaurangen är mysig och mycket trevlig inredning.
Trevlig personal och bra service.

Tack skonhet
Omdömet skrevs november 17 2015 från mobil enhet

Otroligt god mat och bra service till ett helt klart överkomligt pris! En av de bättre middagarna vi hade i Seminyak. Rekommenderas!

Tack vicstrong

Resenärer som tittade på Bo & Bun tittade också på

Seminyak, Kuta District

Besökt Bo & Bun? Berätta vad du tyckte!