“Fantastiskt!”
Omdöme om Wacko Burger Cafe

Wacko Burger Cafe
Rankad som nr 26 av 638 Restauranger i Seminyak
Kök: Amerikanskt, Australiskt, Internationellt, Café
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Mycket fin resturang med en mycket trevlig personal! Menyn såg väldigt varierande ut allt ifrån sallad till fish and chips. Även små rätter fanns om man var sugen på att testa lite av allt! Den stora glassen för 74k måste testas !

Tack Shan A

Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Supergoda hamburgare, extra plus för möjligheten att få glutenfritt som dessutom var det godaste hamburgerbröd jag ätit!

Tack Sofie F
Omdömet skrevs 27 mars 2017 från mobil enhet

Efter 2 resor till Bali och åtskilliga burgare här så är "Classic Waco" fortfarande favoriten. Servicen på Wacko är nästan överdriven. Det är alltid fler serveringspersonal än gäster och alla presenter sig och mycket serviceminded. Bröden är fräscha och biffen är så mör att det droppar från den. Restaurangen ligger precis utanför Hotellet "Harris". Perfekta bakismaten.

Tack Anton P
Omdömet skrevs 9 mars 2017

Pommesen var en dröm, likså onionrings till förrätt :D Burgarna var också mycket goda, lite torrt glutenfritt bröd dock, men bra att alternativet finns!

Tack Siima M
Omdömet skrevs 3 december 2016

Servicen på detta stället var överdriven, det kändes väldigt tillgjort och det kändes inte som att vi riktigt åt ifred.
Hamburgaren var fyllig och god, dressingen var sådär o pommes var inte topp heller. Hade förväntar oss bättre, med tanke på hur bra betyg den har fått.

Tack Lina M

Resenärer som tittade på Wacko Burger Cafe tittade också på

Seminyak, Kuta District

Besökt Wacko Burger Cafe? Berätta vad du tyckte!