Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här i Juni med fru och två små barn på 3-4 år. Bra boende mitt i central delarna annars inget speciellt.Rent och fint. Rummen vara ganska så små. Blev mycket som man fick gå när frukost restaurangen inte låg intill. Hade man tur så fick man åka golfbil.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
1  Tack kicken80
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Hittade detta på TripAdvisor och bokade två nätter (nära till flygplatsen) Blev glatt överraskad när man kom hit. Riktigt bra kvalité på allt här. Pool, frukost, rum, service osv är outstanding. Ligger nära shoppinggatan så det är ett plus. En bit till stranden men det är bara en skön promenad på 10-15 minuter.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Daniel N
WayanWarta, General Manager på Amadea Resort & Villas, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2017

Dear Daniel M,

What a great comments, thanks a lot for putting it here. I am very happy that you liked everything here.

See you again soon.

Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Nästan att det här är en femma men för att få det av mig skulle det haft ett närliggande gym och legat närmare stranden. Men det är kanske orättvist för man kan ju inte få allt! Iallafall jag rekommenderar verkligen detta lilla hotell. Vi bodde i rum 133 och det är perfekt för barnfamiljer. Vi bodde på nedre botten precis vid egen terass, gräsmatta och poolen som inte användes mycket av andra gäster ( finns en större pool som också tillhör hotellet på andra gården). Det var mycket bra för barnen. Fanns också fåtöljer som egentligen tillhörde lobbyn men som låg precis vid vårt rum som vi kunde använda.

Hotellet ligger mitt på en av de bästa shoppinggatorna. Helt klart Asiens modemecka, så mycket fin design och mode. Jättebra restauranger också. Har aldrig ätit så god o varierad mat som på Seminyak, dock dyrare än övriga Bali.

Maten på hotellet var dock inte så bra och väldigt dyr. Ett plus för att man kunde be om extra flaskor vatten gratis och personalen var mycket vänlig och hjälpsam.

Ett lugnt, lite mindre hotell mitt i livets rörelse i Seminyak med bra wi-fi.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Partysara
WayanWarta, General Manager på Amadea Resort & Villas, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2016

Dear Partysara,

Thanks for this great review and for choosing us.

We look forward to your return visit.

Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Vi bodde två vuxna och två barn i rum 133. Utanför vårt fanns en gräsmatta där barnen kunde leka. Sedan låg poolen två meter därifrån, helt perfekt.

Rummen innehåller allt det viktiga och städas varje dag. Ibland glömmer städarna att fylla på men det är snabbt åtgärdat om du ringer.

Poolen är liten men svalkar skönt.

Frukosten är ganska enkel och med vidrigt kaffe. Cappuccinon kostar extra.

Personalen är hjälpsamma och mycket trevliga.

I anslutning till hotellet kan du få världens bästa massage. På Ambiente Spa, missa inte.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Mikael S

Dear Mikael S,

We appreciate your effort to make this great review. It is nice to read that you had enjoyable stay.

See you again soon.

Omdömet skrevs 9 februari 2016 från mobil enhet

Ett riktigt bra hotell, rent, fräscht, väldigt trevlig personal! Rummet vi hade var väldigt fint, och varje dag efter dom städat rummet hade dom gjort figurer av handdukarna, mycket trevligt! Poolen var bra å dom hade poolhandukar man fick låna. Gratis wi-fi.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Giesela E