“Bästa på Bali”

Rankad som nr 142 av 649 Restauranger i Seminyak
Bra för: Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Maten var helt fantastisk. Satayspetten var helt gudomliga. Priserna var mycket bra. Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Lätt bästa restaurangen som vi hitta på Bali

Datum för besöket: februari 2017
Tack Veronica B

Omdömet skrevs 30 juni 2016 från mobil enhet

Helt ok mat till bra pris. Ligger i seminyak square. Härlig atmosfär. Bra personal. Deras vegetariska quesadillas är riktigt riktigt bra. Maten kan vara lite tråkig ibland. Drinkarna är goda. Rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2016
Tack FrequentFlier637966
Omdömet skrevs 31 januari 2016 från mobil enhet

Vi var här flertalet gånger under vår Bali-vistelse och det har varit lika trevligt varje gång. God mat, grym service och en härlig Bali-kitch-miljö.

Datum för besöket: januari 2016
Tack AlexandraS1220
Omdömet skrevs 5 december 2014

Jag tänkte först välja någon av de högt rankade matlagningskurserna här men valde denna istället och är nöjd med det!
Vi gjorde de två vanligaste smaksättningarna i indonesisk matlagning från grunden, riktigt högtidstal istället för att använda en färdig mix.
Det är lite analogt på kursen men det gör den mer genuin tycker jag.
Jag valde meny 1 och den var mycket god!

Datum för besöket: november 2014
    • Atmosfär
Tack AnnaBee20142014
Omdömet skrevs 29 september 2014

Nog för att servicen är långsam på Bali men Cafe Bali tar nog priset för slöhet. Det tog en dryg halvtimme att få in dricka som tar under en minut att hälla från flaska till glas. Vågar inte ens tänka på hur lång tid det skulle ta om vi beställt in mat...
Det enda plusset är den lite bullriga fusionmiljön av franskt café och kitshigt buddhisttempel som faktiskt är mysig att sitta i.

Datum för besöket: september 2014
    • Atmosfär
Tack Mia J

Resenärer som tittade på Cafe bali tittade också på

Seminyak, Kuta District

Besökt Cafe bali? Berätta vad du tyckte!