“Välkomnade restaurang ”
Omdöme om CHANDI

CHANDI
Rankad som nr 60 av 643 Restauranger i Seminyak
Kök: Asiatiskt, Grill, Bar
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Välkomnade restaurang med trevlig atmosfär. För dig som gillar att äta mat, är det här stället något för dig. Avsmakningsmenyn rekommenderas.

Tack nilsmattjus

Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

Bra restaurang och fräsch mat. Roligt att prova på olika indonesiska rätter. Rekommenderar inte drinkarna då de är snåla med alkoholen! Trevlig personal och trevlig miljö!

Tack Saina H
Omdömet skrevs 30 december 2016

Mycket trevlig restaurang. Goda drinkar, fantastiskt mat och väldigt trevlig personal. Trevlig atmosfär dessutom. Bra rakt igenom med andra ord.

Tack John H
Omdömet skrevs 22 maj 2016

Oj Oj Oj så Gott....
Trevliga CHANDI som ligger i den krogtäta Jalan Kayu Aya gata där konkurrensen är mördande gör ett fantastisk jobb
trevlig och elegant inredning med ganska mycket yta mellan borden som gör att man kan prata utan att störas av andra
Sköna och inbjudande stolar
Trevlig meny späckad med indonesiska delikatesser (tapas) och bra bra vinlista
Super trevlig och hjälpsam personal som guidar dig genom menyn
Prisvärt = billigt för en sådan bra kvalité på maten
Funkar för barnfamiljer

Tack Cmskalman
Omdömet skrevs 13 december 2014

Utan att kolla upp innan lyckades jag nog hitta en av de bättre restaurangerna i området redan första kvällen jag var här. Drack ett glas vitt vin och åt 3 olika små grillspett samt en vegetarisk varmrätt, auberginecurry. Utmärkt! Det enda lilla gnället skulle isf vara vara att grillspettet med oxfilé knappast vägde 50 gr som det står i menyn och jag först fick ett räkspett ist för krabbdito. Petitesser... Trevlig och snabb service, rekommenderas!

• Atmosfär
Tack Stampanders

Resenärer som tittade på CHANDI tittade också på

Seminyak, Kuta District
Seminyak, Kuta District

Besökt CHANDI? Berätta vad du tyckte!