“Mysigt!”

BATIK Restaurant Bar
Rankad som nr 63 av 637 Restauranger i Seminyak
Omdömet skrevs 19 november 2016 från mobil enhet

Åt deras marockanska rätt som var helt fantastiskt god. Bland det godaste jag ätit på Bali. Stället har snygg och mysig inredning. Ett extra plus är personalen som gör allt för att man ska ha det bra. Kommer äta här fler gånger.

Tack Oscarerland
dBaliBali, Directeur général på BATIK Restaurant Bar, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2016

Dear Oscarerland,
Thank you so much for having taken the time to share your experience at BATIK and for having giving such a nice review and mark. We are glad you came visit us often and that you loved both the food and the service. Thank you again for having coming so often and for recommanding us this way and looking forward to welcoming you again, very soon.
Kind personal regards,
The General Manager,

Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

Otroligt härlig stämning och personal! Drinkar och mat på batik är suveräna. Härlig atmosfär och supercool inredning. Ett måste om du är i närheten.

Tack Christofer P
dBaliBali, Directeur général på BATIK Restaurant Bar, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2016

Kära Christofer P,
Tack så mycket för de fina kommentarer. Vi är glada att du uppskattade upplevelsen på Batik . Vi hoppas att se dig snart igen.
Vänliga hälsningar ,

Omdömet skrevs 13 juli 2016

Fantastiskt inredd lokal, väldigt mysig uteservering, toaletterna var mycket fräscha och maten var över förväntan! Har aldrig ätit en så god pad thai förut.. Personal var mycket trevlig.. Kommer absolut gå dit flera gånger

Tack Victoria R
dBaliBali, Directeur général på BATIK Restaurant Bar, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2016

Kära Victoria ,
Tack så mycket för de fina kommentarer . Vi är glada att du uppskattade upplevelsen på Batik . Vi hoppas att se dig snart igen.
Vänliga hälsningar ,

Omdömet skrevs 3 juli 2016 från mobil enhet

Trevlig restaurang där du kan sitta utomhus i jättesköna fåtöljer eller inomhus i den smakfullt inredda restaurangen. Jag åt några olika små förrätter; tofu, vietnamesiska pannkakor och papayasallad och alla rätterna var goda. Det var ok priser, lite dyrare än på de inhemska restaurangerna.

Tack Partysara
dBaliBali, Directeur général på BATIK Restaurant Bar, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2016

Kära gäst,
Tack så mycket för din positiva kommentarer. Våra priser är egentligen mer tillgängliga än resten av gatan kan du tro mig . I alla fall , vi hoppas att det hjälper dig planera din resa på BATIK .
Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 3 juli 2016 från mobil enhet

Restaurangen ligger mitt i smeten så den är lätt att hitta. Vi satt ute i sköna stolar.

Servicen är bra även om det tog lång tid för att få betala.

Maten är ojämn. Kycklingen med jordnötssås var tråkig och riset till var meningslöst. Kycklingvingarna var dock stora med god marinad.

Vi var två vuxna och två barn som åt och drack (inkl. 2 glas vin) för ca 600 000 IDR.

Tack Mikael S

Kära Mikael,
Tack så mycket för din positiva kommentarer. Vi beklagar att var tvungen att vänta på din faktura . Vi kommer att se till att detta aldrig händer igen . I alla fall , vi hoppas att se er igen snart på BATIK .
Vänliga hälsningar,

Resenärer som tittade på BATIK Restaurant Bar tittade också på

Seminyak, Kuta District

Besökt BATIK Restaurant Bar? Berätta vad du tyckte!