“Bästa stället i hela Western Cape!”
Omdöme om Giovanni's

Giovanni's
Rankad som nr 3 av 138 Restauranger i Somerset West
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 3 mars 2017

Fantastiskt vällagad och god mat med härlig serviceinriktad personal.
Restaurangen har viner i världsklass och personalen är duktig på att kombinera maten med ett toppenvin för att ytterligare förhöja upplevelsen.
Måste besökas!

Tack MarcusMikos

Omdömet skrevs 18 januari 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med riktigt god mat.
Boka bord är ett måste.
Trevlig personal som är riktigt snabba.

Tack Peter B
Omdömet skrevs 16 februari 2016

Den höga ratingen kan bara försvaras av att köket gör sitt bästa .
Mycket bra på att få ihop smaker utan att krångla till det. Alltså traditionellt och bra !

Tack bertil2016
Omdömet skrevs 29 december 2015 från mobil enhet

Det bästa jag ätit efter 12 dagar i ZA. Superservice och vällagat. Peter har ett kanonteam som jobbar i sommerset west. Byter vilken vingård som helst mot detta.

Tack Hasse328
Omdömet skrevs 13 maj 2014

Mycket god mat till bra pris samt mycket trevlig personal. Återkommer gärna dit när vi besöker Sommerset West. Heja Bajen!

• Atmosfär
Tack Mona K

Resenärer som tittade på Giovanni's tittade också på

Somerset West, Cape Town

Besökt Giovanni's? Berätta vad du tyckte!