“Trist”

Rankad som nr 12 av 72 Restauranger i Hout Bay
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

På rekommendation så tog vi oss till denna restaurant. Trevlig marin inredning med möjlighet att sitta både inne och ute. Maten var bättre än det övergripande omdömet men den ”insmickrande” servitören sänkte betyget. Stressande, ointresserad och slutligen ”informerade” han oss om att man lägger 10% i dricks... Bye, bye!

Tack Anders J

Omdömet skrevs 21 november 2016 från mobil enhet

Jag beställde fisk och min man kalamari och stek. Maten var fantastiskt god så vi var tvungna att beställa efterrätt som vi inte blev besvikna på. Servicen var bra men det bästa var lokalen som kändes som en blandning av ett museum och en båt inuti. Jätte mysigt ställe med fin utsikt som är värt ett besök.

Tack Heneob
Omdömet skrevs 16 januari 2016

Riktigt bra ställe. Ligger i hamnen med fin utstick över Hout Bay. Utmärkt service och riktigt god mat

Tack 1978Stefan
Omdömet skrevs 4 januari 2016

Lunchhak där man satsade på mängd istället för kvalité.
Maten var smaklös och intetsägande. Ett typiskt turistigt ställe.
Rekommenderas ej

Tack Kjell B
Shaun B, Director på Mariner's Wharf, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2016

Sorry to hear you were not happy with the quality of our food. Being in existence over 31 years, we have become popular, especially amongst tourists in peak Cape Town tourist season. We use only use A-grade or export quality product and feel that is partly the reason we have a 4-star TripAdvisor grading but we are always willing to listen to our customers. Please email me on shaunb@marinerswharf.co.za to tell me more about your experience so we can investigate further and see where we can improve.

Omdömet skrevs 18 februari 2015

Mysig restaurang med utsikt över vattnet. Mycket annorlunda inredning och stor fin altan.Fiskrätterna fantastiskt goda. Kunde se när man satt och matade sälarna vid bryggan

• Atmosfär
Tack Lenrex2014

Resenärer som tittade på Mariner's Wharf tittade också på

Besökt Mariner's Wharf? Berätta vad du tyckte!