“Fantastisk mat och lokal”
Omdöme om Mariner's Wharf

Mariner's Wharf
Rankad som nr 12 av 75 Restauranger i Hout Bay
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 21 november 2016 från mobil enhet

Jag beställde fisk och min man kalamari och stek. Maten var fantastiskt god så vi var tvungna att beställa efterrätt som vi inte blev besvikna på. Servicen var bra men det bästa var lokalen som kändes som en blandning av ett museum och en båt inuti. Jätte mysigt ställe med fin utsikt som är värt ett besök.

Tack Heneob

Omdömet skrevs 16 januari 2016

Riktigt bra ställe. Ligger i hamnen med fin utstick över Hout Bay. Utmärkt service och riktigt god mat

Tack 1978Stefan
Omdömet skrevs 4 januari 2016

Lunchhak där man satsade på mängd istället för kvalité.
Maten var smaklös och intetsägande. Ett typiskt turistigt ställe.
Rekommenderas ej

Tack Kjell B
Shaun B, Director på Mariner's Wharf, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2016

Sorry to hear you were not happy with the quality of our food. Being in existence over 31 years, we have become popular, especially amongst tourists in peak Cape Town tourist season. We use only use A-grade or export quality product and feel that is partly the reason we have a 4-star TripAdvisor grading but we are always willing to listen to our customers. Please email me on shaunb@marinerswharf.co.za to tell me more about your experience so we can investigate further and see where we can improve.

Omdömet skrevs 18 februari 2015

Mysig restaurang med utsikt över vattnet. Mycket annorlunda inredning och stor fin altan.Fiskrätterna fantastiskt goda. Kunde se när man satt och matade sälarna vid bryggan

• Atmosfär
Tack Lenrex2014
Omdömet skrevs 5 januari 2015

Vi åt en snabb lunch på Wharfrette Bistro som ligger under den stora resturangen. Detta är ett ställe som serverar snabbmat och ganska dålig sådan. Vårt sällskap tog två rätter, calamari och pommes frites eller fisk med pommes frites. Det bästa var calamarin som var mjuk och fin med bra smak. Fisken var benig men okej.

Maten serverades i papperslådor med calamari i botten. Detta gjorde att de redan dåligt friterade pommes fritens blev ännu mer olje indränkta från calamarin eller fisken. Pommes friten var iprincip oätliga.

Servicen var obefintlig eftersom man hämtar sin mat själv. Bullrig miljö. Kan inte rekommenderas.

• Atmosfär
Tack Simon B
Shaun B, Director på Mariner's Wharf, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2015

Dear Simon B

You ate at our Seafood Takeaway Bistro which is a bustling environment at this time of year. If you wanted something more personal that is not self-service we would encourage you (and others) to go to the more up-market upstairs seafood restaurant. I note that the chips were not up to standard and I have initiated steps to change this immediately.

Assuring you our best intentions at all times

Resenärer som tittade på Mariner's Wharf tittade också på

Besökt Mariner's Wharf? Berätta vad du tyckte!