Omdömet skrevs 2 april 2018

Väldigt mysigt guest house på promenadavstånd från allt i Fraschhoek och några få meter från huvudgatan så att det det var tyst och lugnt. Enkel och avslappnad stämning med ett värdpar som verkligen tog sig tid att prata med alla. De kom med bra tips om vingårdar och restauranger. Underbar frukost i morgonsolen med marmelad som Nadine själv gjort.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Håkan K
Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Absolut det bästa stället vi har bott på! Underbart rum, bra säng. Lugnt och tyst område. Kände sig verkligen välkommen av Tim som tog emot oss. Nadine var minst lika omtänksam och trevlig. Mycket god frukost med nybakat bröd och hemmagjord müsli . Hit vill jag komma igen och bli bortskämd! Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Beppan49
Omdömet skrevs 3 mars 2017 från mobil enhet

Bästa tänkbara service från incheckning till avfärd hos Tim och Nadine som är ett fantastiskt värdpar med en underbart guest house! Fint inredda rymliga rum med fantastisk utsikt mot bergen runt om! Endast 8 rum, så Du känner Dig utvald!
Frukosten är också mycket delikat!

Jag vill inte bo någon annanstans i Franchoek. Längtar till att komma tillbaka. Tack Tim and Nadine!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 219peter219
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Ett underbart mindre guesthouse fullt utrustat med alla bekvämligheter. Vi hade ett rum mot poolen och en egen uteplats. Poolen är uppvärmd och fräsch. Rummet stort, rent och trevlig inredning, AC tyst och välfungerande. Mkt god frukost med mycket hembakt och hemgjort. Vackert frukostrum och snabb service. Wi-fi snabbt, funkar perfekt. Lugnt område på promenadavstånd till centrum, ca 10-15 min. Ägarparet Tim och Natalie är mycket vänliga och hjälpsamma. Vi kan varmt rekommendera hotellet och skulle definitivt bo där igen.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Ylva T
Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Mysigt guest house med unik inredning. Väldigt fräscht och välstädat samt mycket vänlig och tillmötesgående personal! Frukosten hade bra utbud med mycket hemlagat och lokala produkter. Gångavstånd till Wine tram.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Hallis77