• Fri parkering
Le Franschhoek Hotel & Spa(Franschhoek)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 135 US$/natt.

Protea Hotel by Marriott Franschhoek(Franschhoek)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Maison Chablis Guest House(Franschhoek)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 103 US$/natt.

21 Roux Street(Franschhoek)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Centre-Ville Guest House(Franschhoek)(Mycket prisvärt!)
Plumwood Inn(Franschhoek)(Mycket prisvärt!)
Official Site
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 496 US$/natt.

La Residence(Franschhoek)
1 835 US$
Omdömet skrevs 2 april 2018

Väldigt mysigt guest house på promenadavstånd från allt i Fraschhoek och några få meter från huvudgatan så att det det var tyst och lugnt. Enkel och avslappnad stämning med ett värdpar som verkligen tog sig tid att prata med alla. De kom med bra tips om vingårdar och restauranger. Underbar frukost i morgonsolen med marmelad som Nadine själv gjort.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Håkan K
Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Absolut det bästa stället vi har bott på! Underbart rum, bra säng. Lugnt och tyst område. Kände sig verkligen välkommen av Tim som tog emot oss. Nadine var minst lika omtänksam och trevlig. Mycket god frukost med nybakat bröd och hemmagjord müsli . Hit vill jag komma igen och bli bortskämd! Rekommenderas varmt!

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Beppan49
Omdömet skrevs 3 mars 2017 från mobil enhet

Bästa tänkbara service från incheckning till avfärd hos Tim och Nadine som är ett fantastiskt värdpar med en underbart guest house! Fint inredda rymliga rum med fantastisk utsikt mot bergen runt om! Endast 8 rum, så Du känner Dig utvald!
Frukosten är också mycket delikat!

Jag vill inte bo någon annanstans i Franchoek. Längtar till att komma tillbaka. Tack Tim and Nadine!

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack 219peter219
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Ett underbart mindre guesthouse fullt utrustat med alla bekvämligheter. Vi hade ett rum mot poolen och en egen uteplats. Poolen är uppvärmd och fräsch. Rummet stort, rent och trevlig inredning, AC tyst och välfungerande. Mkt god frukost med mycket hembakt och hemgjort. Vackert frukostrum och snabb service. Wi-fi snabbt, funkar perfekt. Lugnt område på promenadavstånd till centrum, ca 10-15 min. Ägarparet Tim och Natalie är mycket vänliga och hjälpsamma. Vi kan varmt rekommendera hotellet och skulle definitivt bo där igen.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Ylva T
Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Mysigt guest house med unik inredning. Väldigt fräscht och välstädat samt mycket vänlig och tillmötesgående personal! Frukosten hade bra utbud med mycket hemlagat och lokala produkter. Gångavstånd till Wine tram.

Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack Hallis77