Le Franschhoek Hotel & Spa(Franschhoek)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 144 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 345 US$/natt.

Maison Chablis Guest House(Franschhoek)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 106 US$/natt.

Protea Hotel by Marriott Franschhoek(Franschhoek)(Mycket prisvärt!)
Protea Hotels
21 Roux Street(Franschhoek)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

• Fri parkering
Centre-Ville Guest House(Franschhoek)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 476 US$/natt.

La Residence(Franschhoek)
1 069 US$
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 1 214 US$/natt.

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Absolut det bästa stället vi har bott på! Underbart rum, bra säng. Lugnt och tyst område. Kände sig verkligen välkommen av Tim som tog emot oss. Nadine var minst lika omtänksam och trevlig. Mycket god frukost med nybakat bröd och hemmagjord müsli . Hit vill jag komma igen och bli bortskämd! Rekommenderas varmt!

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Beppan49
Omdömet skrevs 3 mars 2017 från mobil enhet

Bästa tänkbara service från incheckning till avfärd hos Tim och Nadine som är ett fantastiskt värdpar med en underbart guest house! Fint inredda rymliga rum med fantastisk utsikt mot bergen runt om! Endast 8 rum, så Du känner Dig utvald!
Frukosten är också mycket delikat!

Jag vill inte bo någon annanstans i Franchoek. Längtar till att komma tillbaka. Tack Tim and Nadine!

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack 219peter219
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Ett underbart mindre guesthouse fullt utrustat med alla bekvämligheter. Vi hade ett rum mot poolen och en egen uteplats. Poolen är uppvärmd och fräsch. Rummet stort, rent och trevlig inredning, AC tyst och välfungerande. Mkt god frukost med mycket hembakt och hemgjort. Vackert frukostrum och snabb service. Wi-fi snabbt, funkar perfekt. Lugnt område på promenadavstånd till centrum, ca 10-15 min. Ägarparet Tim och Natalie är mycket vänliga och hjälpsamma. Vi kan varmt rekommendera hotellet och skulle definitivt bo där igen.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Ylva T
Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Mysigt guest house med unik inredning. Väldigt fräscht och välstädat samt mycket vänlig och tillmötesgående personal! Frukosten hade bra utbud med mycket hemlagat och lokala produkter. Gångavstånd till Wine tram.

Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack Hallis77
Omdömet skrevs 28 februari 2016

Vi blev fantastiskt väl mottagna när vi anlände till Ashbourne House som ligger i lugna kvarter med bekvämt gångavstånd till många caféer, butiker och restauranger.
Nadine, den mycket trevliga värdinnan visade oss runt i den vackra byggnaden och gav oss all nödvändig information snabbt och effektivt. Vi blev glatt överraskade över det stora, bekväma och vackert inredda rummet. Alla inredningsdetaljer såg ut att vara noga utvalda och av den bästa kvaliteten. En minibar med lokala viner fanns på rummet vilket var väldigt bekvämt och trevligt. Den vackra innergården med poolen och solstolarna var ett perfekt ställe att varva ner och vila ut på efter en dags utforskande av omgivningarna. Frukosten var god och vällagad och serverades vid bordet antingen utomhus eller inomhus.
Tim, som var en mycket trevlig och informativ värd, var ytterst mån om att berätta för oss om Franschhoek och allt som finns att se och uppleva, han gav oss bra restaurangtips och erbjöd sig att hjälpa till med bokningar.Vi blev tipsade om "The wine tram" som visade sig vara ett perfekt sätt att ta sig runt till de olika vingårdarna.
Vi hade 2 fantastiska dygn i Franschoek mycket tack vare det perfekta, gästvänliga boendet på Ashbourne House, vi kan verkligen rekommendera detta guesthouse, vi kommer gärna tillbaka.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack annarcom