Spara

från 348,20 US$
från 152,30 US$
från 191,90 US$
Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

Ett måste om man är bilintresserad. Helt fantastisk samling som de förnyar löpande.
Bilarna är i ett otroligt skick och körbara

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Johan & Malin H
Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Museet visade för oss framför allt tidiga 1900 tals modeller i otroligt fin kondition. I vårt tycke absolut värt att besöka!
Toppade det med flera intressanta racingbilar ftånvsenare datum. Kul att kan tydligen också byter ut bilarna som ställs ut få man har fler än 200.
Fika bör man dock göra någon annanstans.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack r0bert789
Omdömet skrevs 22 mars 2017 från mobil enhet

Ca 80 bilar var uppställda vid vårt besök. Mycket tidig bilhistoria i originalskick att titta på! Ganska skoj, även för oss som inte är så intresserade av bilar generellt. En kul kombination är att även se till att göra en vin avsmakning inne på området.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack anton_tmp
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Om man är bilentusiast! Det finns bilar från begynnelsen och även olika inriktningar typ formula ett. Det finns motorcyklar och riktigt gamla cyklar. Vackra fastigheter och mycket välordnat.

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack Ylva T
Omdömet skrevs 14 februari 2017

Om du är bilintresserade så är det här ditt mecka. Fantastiska bilar från historiens start till idag

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack 1978Stefan