HIExpress.com
Courtyard
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 310 US$/natt.

The Holland Hotel(Jersey City)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 189 US$/natt.

Candlewood Suites Jersey City(Jersey City)(Mycket prisvärt!)
  • Träningsanläggning
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 166 US$/natt.

DoubleTree by Hilton Hotel & Suites Jersey City(Jersey City)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 183 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 249 US$/natt.

Haiban Inn(Jersey City)(Mycket prisvärt!)
Ramada by Wyndham Jersey City(Jersey City)
  • Frukost ingår
Priceline
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 331 US$/natt.

Inga träffar. Testa att ta bort ett filter, ändra sökningen eller för att läsa omdömena.