“Bra mat å trevlig personal”

Granliden Mat & Vinhus
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Storvik
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Super duper, bra mat å trevlig personal, kommer gärna hit fler gånger å klipper en pizza eller planka mumms

Datum för besöket: mars 2018
Tack Poppen

Omdömet skrevs 21 november 2017

Vi var en grupp barn från valbo skejters som varit på x-park arena i Hofors, vi stannade i Storvik på hemresan och Lunchade en vanlig söndag.
Maten beställde vi på telefon när vi åkte från Hofors.
När vi satt vid bordet som var snyggt i ordningstält och dukat fick vi maten nästan direkt.
Barnen hade beställt hamburgare och kebab och vi vuxna fish & chips från helgmenyn.
Alla tyckte maten var supergod och Wow var första intrycket när det såg så fint ut på tallriken (inget donken upplägg) även måltidsdryck ingick
Allt vällagat från grunden och inget halvfabrikat (riktiga hamburgare) och mycket grönsaker. Priset var helt ok med tanke på kvalite och supergod service
Kan verkligen rekommendera fler barnfamiljer att luncha här

Datum för besöket: november 2017
Tack Björn E
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Vi äter ofta mat från Granliden, både i restaurangen och hämtmat därifrån! Jag har bara positivt att säga om mat, dryck, och personal!

Datum för besöket: november 2017
Tack 7twenty7
Omdömet skrevs 8 september 2017

Eftersom det regnade , ville vi sitta inomhus, när vi åt. Så vi beställde dagens rätt, fastän det var lördag, den var prisvärt, de har ett fantastiskt salladsbord till maten. Hyyfsat snabb service, billiga priser

Datum för besöket: augusti 2017
Tack kolarn
Omdömet skrevs 26 augusti 2017

Hitintills varit nöjd med allt jag har beställt på Granliden. Min personliga favorit är nog plankan eller Black & White. Alla rätter är värda att prova!

Datum för besöket: mars 2017
Tack Emil F

Resenärer som tittade på Granliden Mat & Vinhus tittade också på

Sandviken, Gävleborgs län

Storvik, Gävleborgs län

Besökt Granliden Mat & Vinhus? Berätta vad du tyckte!