“Hmmm”
Omdöme om Nois Thai Aroy

Nois Thai Aroy
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Storvik
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Bra mat men man kände sig ovälkommen å kände ingen gästfrihet, som sagt maten är bra men personalen får nog gå på charmkurs :)))

Datum för besöket: september 2017
Tack Poppen

Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Här är en av de få restauranger som erbjuder Taimat här omkring. En helt okej resturang del där man kan sitta och äta. De flesta tar med sig maten härifrån.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Theres B
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Bästa thaimat i Storvik. Kocken är duktig på att laga riktiga Thaimat, man kan beställa extra stark om man vill. Bra lunchbuffé !!!

Datum för besöket: augusti 2016
1  Tack prawpank
Omdömet skrevs 14 juni 2016

Vi besöker restaurangen en varm dag, och det är skönt att slå sig ner här under parasollerna på uteserveringen. Maten är god och vi blir med marginal mätta. Den ur personalen som tar emot vår beställning och serverar oss maten, verkar dock väldigt trött på sitt jobb! Med sådan personal i tjänst kan du lika gärna välja att ta med dig maten och spara en slant.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Isisofie
Omdömet skrevs 9 oktober 2014

Mycket god Thaimat i Storvik. Vi tog Take away. Rekommenderas varmt. Härliga smaker och gott kryddat. Färska och fina råvaror, lagom wookade grönsaker.

Datum för besöket: oktober 2014
2  Tack Anna I

Resenärer som tittade på Nois Thai Aroy tittade också på

Storvik, Gävleborgs län

Besökt Nois Thai Aroy? Berätta vad du tyckte!