“Thaimat”
Omdöme om Nois Thai Aroy

Nois Thai Aroy
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Storvik
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Bästa thaimat i Storvik. Kocken är duktig på att laga riktiga Thaimat, man kan beställa extra stark om man vill. Bra lunchbuffé !!!

1  Tack prawpan k

Omdömet skrevs 14 juni 2016

Vi besöker restaurangen en varm dag, och det är skönt att slå sig ner här under parasollerna på uteserveringen. Maten är god och vi blir med marginal mätta. Den ur personalen som tar emot vår beställning och serverar oss maten, verkar dock väldigt trött på sitt jobb! Med sådan personal i tjänst kan du lika gärna välja att ta med dig maten och spara en slant.

Tack Isisofie
Omdömet skrevs 9 oktober 2014

Mycket god Thaimat i Storvik. Vi tog Take away. Rekommenderas varmt. Härliga smaker och gott kryddat. Färska och fina råvaror, lagom wookade grönsaker.

2  Tack Anna I
Omdömet skrevs 14 augusti 2013 från mobil enhet

Jättebra lunchbyffe som vi ofta brukar äta på. Rent och fräscht och trevlig personal. Liten uteservering på sommaren.

• Atmosfär
3  Tack Pillimus

Resenärer som tittade på Nois Thai Aroy tittade också på

Storvik, Gävleborgs län

Besökt Nois Thai Aroy? Berätta vad du tyckte!