“Ganska slitet hotell men ligger på stripen”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Excalibur Hotel & Casino
Rankad som nummer 110 av 264 hotell i Las Vegas
MiljöledareSilvernivå
Omdömet skrevs januari 18 2017

Casinot som man passerade hela tiden väldigt inpyrt med rök och slitet. Evighetslång kö till incheckning, utcheckningen var dock supersmidig!
Rummen var OK
Tyvärr inget kylskåp (om man ville ha det så kostade det 25 dollar/natt extra!!)
Ismaskin fanns långt borta i den oändliga hotellkorridoren...
Hotellet var prisvärt

• Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack Bengtssonfamily

Omdömet skrevs november 1 2016 från mobil enhet

Så snyggt och fräscht hotell! Precis på The Strip i Las Vegas med väldigt bra service, Casino, pool och restauranger!! Rekommenderas för par och familjer!
Parkerings service och en massa annat man kan tänka sig! Bra hotell i överlag!

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Kim C
Omdömet skrevs november 1 2016 från mobil enhet

Boka inte ett hotell med tusentals rum, det kan inte vara bra. Men i Las Vegas gör man som lasvegianerna. Lobbyn, ett inferno, oljud, spelautomater, köer, röklukt, en industri. Enda sittplatserna är framför djävulsmaskinerna. Perfekt gym och spa, lugnt och relativt tyst, inga köer här! Rummet stort och bekvämt men luktade vinäger, rökarsanering? Återvänder inte till hotellet och inte till Vegas. Vi stannade på väg till det egentliga målet för vår resa, Grand Canyon.

Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
Tack Sven-Erik B
Omdömet skrevs september 18 2016

Hotellet låg väldigt långt från centrala stripen där allt händer. Märkte stora skillnader med casinot i jämförelse med de andra hotellens. Himla väsen i spelhallen. Helt ok rum men med en AC som förde ett himla väsen så man fick ha den stängd på natten. Inget hotell som jag skulle rekommendera o inte välja fler gånger.

• Bodde här: September 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack Sandra907
Omdömet skrevs juli 25 2016 från mobil enhet

Excalibur är ett förhållandevis stort hotel i utkanten av "Strippan". Rums incheckningen gick väldigt smidigt, trots mycket folk som skulle in samtidigt med oss. Rummen rena och bra standard.
Jag har bott på snyggare i LV men det saknade betydelse denna gång. Publiken på Excalibur är relativt ung och det blir lite ösigt men inget bråk eller så, för oss spelade det ingen roll, vi var inte mycket på hotellet. Man spelar dygnet runt. Min bild från hotellet är tagen kl 11.30 lördag förmiddag.
En poäng med att bo på detta hotell är att man kan gå på södra sidan av Strippan när man går ut på morgonen och norra hem på kvällen. På det viset får man uppleva båda sidor av gatan och på väg hem stanna för att se Bellagios fontän.
Men var förberedd på att det är långt att gå i denna stad, bra gå skor är ett måste. Vill du gå i vackra skor när tillfället kräver detta, t.ex besöka någon lyxigare restaurang eller uppträdande, -åk taxi. Det räknar särskilt dyrt.
Hotell är billigt i LV leta noga innan du bestämmer dig, utnyttja erbjudanden som oftast finns vid tex. 2-3 nätters bokning.

Bodde här: Mars 2016, reste med vänner
1  Tack AneLane
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Nr 44 av 264 i Las Vegas
3 873 omdömen
Tropicana Las Vegas - A DoubleTree by Hilton Hotel
Visa priser

Besökt Excalibur Hotel & Casino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Excalibur Hotel & Casino

Adress: 3850 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89109-4300
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas > The Strip
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 45 av Spahotell i Las Vegas
Nr 46 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 57 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 64 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 76 av Romantiska hotell i Las Vegas
Prisklass: 425 kr - 1 677 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Excalibur Hotel & Casino 3*
Antal rum: 3981
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, HotelsClick och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Excalibur Hotel & Casino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Excalibur Hotel And Casino
Excalibur Hotel Las Vegas
Excalibur Hotel Casino

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?