Hard Rock Hotel and Casino Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 198 US$/natt.

Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 208 US$/natt.

Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 243 US$/natt.

Rabattmeddelande! 52 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 52 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 52 US$/natt.

Caesars Palace(Las Vegas)
Priceline
1 197 US$
  • Pool
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
  • Restaurang
Omdömet skrevs 8 december 2016

Ett av de klassiska hotell / casinona i Las Vegas.
Det börjar bli lite slitet. Rummen känns slitna och hade mått bra av att fixas till.
De allmänna utrymmena känns bättre men även här hade lite renovering inte skadat.
Läget är helt perfekt på Strippen, nära till det mesta.
Personalen är mycket trevlig och väldigt serviceinriktad.
Bra gym och spa, denna del känns faktiskt väldigt fräsch.

• Bodde här: november 2016, reste i arbetet
Tack jimmydq
Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Bor gärna på ett av dessa hotel med en historia. Allt fungerade toppenbra, från incheckning till utcheckning. Trevliga och ljudisolerade rum med mycket bra och tyst ac. Rummen har alla de bekvämligheter man kan önska. Pool och många restauranger finns med. Parkering för 10$ dygn känns rimligt med. Ps: Besök gärna pianobaren när de har trubadur

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack micke80_98
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Vi bodde på Mirage i 3 nätter vilket kostade cirka $300. Vi var enormt nöjda med boendet. Rummen var rymliga och fina, däremot fick man dålig information om vad man kunde finna på hotellet. För dem som inte varit i Vegas förut bör man ha i åtanke att när man checkar ut från hotellet tillkommer $30/dag för att man haft tillgång till hotellets alla faciliteter (pool m.m) Detta är inget man informeras utan det dras efter att man checkat ut!

Spela ska man göra Down Town, inte på casinot de tar alldeles för mycket betalt.

Ett bra hotell och kommer att bo där nästa gång jag besöker Vegas!

Bodde här: augusti 2016
2  Tack Angelica W
Omdömet skrevs 10 augusti 2016 från mobil enhet

Helt ok hotell som får en fyra för läget. Hade det legat mer off så hade det blivit en trea. Hotellet behöver snart en renovering men visst...det var rent inne på rummen och personalen var trevlig. Vi åkte hit för att titta..ont spela i första hand...så casinot var ok för oss. Några helt ok restauranger finns också här.

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack Peter S
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Bra hotell men behöver snart uppdateras. Det finns andra hotell som har betydligt bättre standard som vi hellre hade bott på. Frukost buffén är ingen höjdare med en opersonlig lokal.
Bra poolområde. Inga vidare bra shopping på hotellet.

Tips för att välja rum: South or west wing has great view
  • Bodde här: mars 2016, reste i arbetet
Tack Henric C