“Här finns allt man behöver”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
The Mirage Hotel & Casino
Rankad som nummer 50 av 264 hotell i Las Vegas
MiljöledareGuldnivå
Omdömet skrevs augusti 11 2016 från mobil enhet

Vi bodde på Mirage i 3 nätter vilket kostade cirka $300. Vi var enormt nöjda med boendet. Rummen var rymliga och fina, däremot fick man dålig information om vad man kunde finna på hotellet. För dem som inte varit i Vegas förut bör man ha i åtanke att när man checkar ut från hotellet tillkommer $30/dag för att man haft tillgång till hotellets alla faciliteter (pool m.m) Detta är inget man informeras utan det dras efter att man checkat ut!

Spela ska man göra Down Town, inte på casinot de tar alldeles för mycket betalt.

Ett bra hotell och kommer att bo där nästa gång jag besöker Vegas!

Bodde här: Augusti 2016
2  Tack Angelica W

Omdömet skrevs augusti 10 2016 från mobil enhet

Helt ok hotell som får en fyra för läget. Hade det legat mer off så hade det blivit en trea. Hotellet behöver snart en renovering men visst...det var rent inne på rummen och personalen var trevlig. Vi åkte hit för att titta..ont spela i första hand...så casinot var ok för oss. Några helt ok restauranger finns också här.

Bodde här: Augusti 2016, reste med vänner
Tack Peter S
Omdömet skrevs mars 1 2016

Bra hotell men behöver snart uppdateras. Det finns andra hotell som har betydligt bättre standard som vi hellre hade bott på. Frukost buffén är ingen höjdare med en opersonlig lokal.
Bra poolområde. Inga vidare bra shopping på hotellet.

Tips för att välja rum: South or west wing has great view
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Mars 2016, reste i arbetet
Tack Henric C
Omdömet skrevs februari 17 2016 från mobil enhet

Bodde i två rums penthouse svit på D våningen. Fantastiskt rum med sköna sängar. Hyfsat nyrenoverade rum. Bodde här för 4-5 år sedan och det är en stor skillnad, 10 gånger bättre nu. Problemet med Mirage är att själva lobbyn / casinot inte är så roligt. Inget strörre tryck/folk varken på dagen eller kvällen, och det vill man ju ha i vegas. Men det ligger granne med Caesars och mitt över gatan ligger Venetian där det i mitt tycke är betydligt trevligare. Utbudet på riktigt bra restauranger/shopping är också begränsat om man jämför med grann hotellen. Om jag skulle tänka mig och bo här igen? Absolut! Tar man de bättre hotellen där Mirage ingår så handlar det ju ändå till sist var man kan få det bästa priset. Och Ni som undrar hur det gick för mig på casino golvet ... Break even:)

Bodde här: Januari 2016, reste i arbetet
1  Tack Kallepa
Omdömet skrevs februari 6 2016 från mobil enhet

En veckas avkoppling. Väldigt trevlig personal och en otroligt stor anläggning. Enda nackdelen var att de höll på och renovera den stora poolen när vi var på plats. Bra service och städning, bra utbud på mat. Jag skulle utan att tveka kunna tänka mig att åka tillbaka!

Bodde här: November 2015, reste med vänner
Tack Lisse-Lotte B
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
The Venetian Las Vegas
Nr 10 av 264 i Las Vegas
26 175 omdömen
Visa priser

Besökt The Mirage Hotel & Casino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om The Mirage Hotel & Casino

Adress: 3400 Las Vegas Blvd. S., Las Vegas, NV 89109-8923
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 16 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 20 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 23 av Spahotell i Las Vegas
Nr 25 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 25 av Lyxhotell i Las Vegas
Nr 26 av Romantiska hotell i Las Vegas
Prisklass: 1 059 kr - 2 816 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — The Mirage Hotel & Casino 4*
Antal rum: 3044
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Ctrip TA, Stena Line Travel Group AB, Agoda, TripOnline SA, Expedia, 5viajes2012 S.L. och HotelsClick så att du tryggt kan boka med The Mirage Hotel & Casino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
The Mirage Hotel And Casino
The Mirage Hotel Las Vegas
Mirage Hotel Las Vegas
Mirage Las Vegas
Hotel Las Mirage Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?