Tuscany Suites & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Hard Rock Hotel and Casino Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 231 US$/natt.

Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 345 US$/natt.

Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
  • Restaurang
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Caesars Palace(Las Vegas)
Priceline
Omdömet skrevs 15 maj 2016 från mobil enhet

Perfekt läge på stripen, rent & fräsch, stort rum med vidunderlig utsikt från våning 29.
Bra städning, personalen servicminded utan att bli för mycket, stort poolområde med härlig lazy river, vågbassäng, vanlig pool.
Bra med solstolar & poolhanddukar, poolbarer med ok priser & service.
Foodmarket på hotellet har god & billig mat med allt från thai/korvar/pizzor/sallad. Alla hittar något.
Enda minus i denna hetta är att vi saknade kylskåp på rummet till dryck.
Kommer definitivt tillbaks!

Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack Annakarin E
Omdömet skrevs 6 december 2015 från mobil enhet

Riktigt bra hotell till bra pris! Stora fräscha rum! Bra service och trevlig personal! Stort och bra poolområde. Plus för alla restauranger nere i "Food Garden" ett lite billigare alternativ med bra läge på stripen! Livligt och bra casino!

Bodde här: november 2015, reste med vänner
Tack crippee
Omdömet skrevs 20 juli 2015 från mobil enhet

Monte Carlo är ett trevligt hotell med bästa läge på The Strip. Lobbyn, casinot och rummen är fräscha. Uppfattade det även som att det var lite lugnare inne på Monte Carlos casino än på de andra hotellen. All personal på hotellet var även väldigt service-minded, kommer absolut att bo på Monte Carlo nästa gång vi besöker Las Vegas!

Bodde här: augusti 2014, reste med familjen
Tack Olivia214
Omdömet skrevs 17 juni 2015

Var på konference här på hotellet och bode då även här i fyra nätter. Hotellet var långt under mina förväntningar, dock ok. Mycket stort rum med 2 dubbelsängar. Frukost och mat möjligheter var inte häller någon höjdare, antingen billig snabbmat ala Mc Donalds eller dyr lyx mat. Dock fann jag restaurangen Double Barrel precis utan för hotellet som hade mycket god mat

Bodde här: december 2014, reste i arbetet
1  Tack Rickard E
Omdömet skrevs 18 maj 2014 från mobil enhet

Monte Carlo är ett bra lite billigare alternativ. Rummen är lite till åren men rena och hyffsat stora.

Hotellet är stort och väldigt högt tempo överallt.

Nära till allt på The Strip.

Vill man bo i smeten men lite billigare så är detta alternativet!!!

Pool-området är riktigt skränigt och mycket trångt.

Bodde här: maj 2014, reste med vänner
1  Tack Anders M
MGM_Resorts, Guest Relations Manager på Park MGM Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2014

Kära Anders M,

Tack för att dela dina erfarenheter av Monte Carlo på TripAdvisor. Vi njöt serverar dig.

Vänliga hälsningar

Lori P.