Park MGM Las Vegas
Trump International Hotel Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
TrumpHotels.com
Caesars Palace(Las Vegas)
  • Pool
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
Orbitz.com
  • Restaurang
Golden Nugget Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Pool
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Omdömet skrevs 20 juli 2015 från mobil enhet

Monte Carlo är ett trevligt hotell med bästa läge på The Strip. Lobbyn, casinot och rummen är fräscha. Uppfattade det även som att det var lite lugnare inne på Monte Carlos casino än på de andra hotellen. All personal på hotellet var även väldigt service-minded, kommer absolut att bo på Monte Carlo nästa gång vi besöker Las Vegas!

Bodde här: augusti 2014, reste med familjen
Tack Olivia214
Omdömet skrevs 17 juni 2015

Var på konference här på hotellet och bode då även här i fyra nätter. Hotellet var långt under mina förväntningar, dock ok. Mycket stort rum med 2 dubbelsängar. Frukost och mat möjligheter var inte häller någon höjdare, antingen billig snabbmat ala Mc Donalds eller dyr lyx mat. Dock fann jag restaurangen Double Barrel precis utan för hotellet som hade mycket god mat

Bodde här: december 2014, reste i arbetet
1  Tack Rickard E
Omdömet skrevs 18 maj 2014 från mobil enhet

Monte Carlo är ett bra lite billigare alternativ. Rummen är lite till åren men rena och hyffsat stora.

Hotellet är stort och väldigt högt tempo överallt.

Nära till allt på The Strip.

Vill man bo i smeten men lite billigare så är detta alternativet!!!

Pool-området är riktigt skränigt och mycket trångt.

Bodde här: maj 2014, reste med vänner
1  Tack Anders M
MGM_Resorts, Guest Relations Manager på Park MGM Las Vegas, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2014

Kära Anders M,

Tack för att dela dina erfarenheter av Monte Carlo på TripAdvisor. Vi njöt serverar dig.

Vänliga hälsningar

Lori P.

Guest Relations Manager
Monte Carlo Resort & Casino
guestrelations@Montecarlo.com

Omdömet skrevs 24 mars 2013 från mobil enhet

Perfekt familjehotell, nära till allt. Mycket trevlig personal och välkomnande atmosfär. Bra poolområde och stort plus för foodcourt när man reser med barn. Enkelt att ta sig med tåg till Aria och Bellagio. Saknade dock wifi på rummet, men tillgång till det finns i de allmänna utrymmena.

• Bodde här: mars 2013
1  Tack TeemuToi
Omdömet skrevs 29 januari 2013

Hade en svit på 11 våningen, stort härligt rum som hade det man kan begära, tyvärr inte åt "rätt" håll med utsikt mot strippen. Prisvärt, man får mycket för pengarna jämfört med Svenska hotell.
Härlig poolanläggning, gott om restauranger och pubar, allt finns.

• Bodde här: september 2012, reste med familjen
Tack Hans L