Treasure Island - TI Hotel & Casino
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
Caesars Palace(Las Vegas)
  • Pool
Trump International Hotel Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Hard Rock Hotel and Casino Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
  • Restaurang
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Omdömet skrevs 15 januari 2017

Det var 4:e gången vi besökte Las Vegas , men det var första gången på Treasure Island Hotel och Casino.
Vi kom med bil sen eftermiddag och kunde välja mellan "Valet Parking" eller "Self Parking" .
Incheckningskön var lång men personalen vid incheckningen var mycket serviceinriktade och trevliga.
Vi fick ett rum högt upp med King Zize säng .
Rummet var rent och snyggt och hade alla fasciliter.
Från rummet hade vi en fantastisk utsikt över hela "Strippen" och detta gjorde vistelsen mycket trevlig och bra.
Då min fru firade högtidsdag bjöd hotellet på Champagne, vilken omtanke.
Detta hotel är mycket stort men har ett mycket bra läge mitt på "Strippen" och man har
allt man behöver i form av mat,dryck , spel.,affärer ,service och underhållning.
Denna vistelse blev mycket minnesvärd för oss.

• Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack svenneo
Omdömet skrevs 23 november 2016

Bra hotell med ett antal helt ok restauranger. Jämför med övriga hotell i närheten är det nästan intimt. Rätt så annorlunda klientel mot de andra ställena. Avslappnat. Fick utmärkt service varje gång jag behövde. Housekeeping var perfekt, röjde inte runt som de ibland gör. Kan lätt bo här igen. Enda minuset var kanske lukten i foajén. Men skall man prompt ha heltäckningsmattor överallt där folk dricker och röker så blir det nog så. Största fördelen är såklart priset. I vegas sover man på sitt hotell, resten av tiden är man ju där man känner för. Och rummet var tyst med bra AC.

• Bodde här: november 2016, reste ensam
Tack Viktor K
Omdömet skrevs 30 augusti 2016

Gott om faciliteter, där finns allt, resturanger , utomhus pool med barer, butiker etc och givetvis stort casino. Hotellet ligger i närhet till Cecarpalace , bilagigo och andra kända hotell. Fantastiska aketekturer på byggnader. Rummet var inte riktigt bra städat, men bra läge och bra storlek. Allt det som hotell ska ha i rummet fanns i rummet. Men incheckningen till hotellet när man anländer var fruktansvärd lång och tog ca 1.1/2h för att få rummet. Men Las Vegas är en festastad där tid och natt eller dag suddas ut. Totalupplevelsen är ändå mycket bra , och familjen hade roligt.

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack xpruto
Omdömet skrevs 29 augusti 2016

Fint hotell med fina rum och bra städat. Mycket bra nattliv på hotellet. Flera barer och även många restauranger. Nära alla stora sevärdheter, lätt att gå till det mesta. Tråkigt att de tagit bort Sirens-showen bara.

• Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack Victoria_Ellerstad
Omdömet skrevs 4 augusti 2016

Ett medelklass hotell, rent och snyggt, prisvärt. Frukost ingick inte. Väldigt dyrt att äta, moms ingår inte i priserna på menyn och man förväntas lämna en hel del dricks.
Sängarna var helt fantastiska!

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack PiaWol