“Ett bra hotel mitt på "Strippen" i Las Vegas”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Treasure Island - TI Hotel & Casino
Rankad som nummer 76 av 264 hotell i Las Vegas
Omdömet skrevs januari 15 2017

Det var 4:e gången vi besökte Las Vegas , men det var första gången på Treasure Island Hotel och Casino.
Vi kom med bil sen eftermiddag och kunde välja mellan "Valet Parking" eller "Self Parking" .
Incheckningskön var lång men personalen vid incheckningen var mycket serviceinriktade och trevliga.
Vi fick ett rum högt upp med King Zize säng .
Rummet var rent och snyggt och hade alla fasciliter.
Från rummet hade vi en fantastisk utsikt över hela "Strippen" och detta gjorde vistelsen mycket trevlig och bra.
Då min fru firade högtidsdag bjöd hotellet på Champagne, vilken omtanke.
Detta hotel är mycket stort men har ett mycket bra läge mitt på "Strippen" och man har
allt man behöver i form av mat,dryck , spel.,affärer ,service och underhållning.
Denna vistelse blev mycket minnesvärd för oss.

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack svenneo

Omdömet skrevs november 23 2016

Bra hotell med ett antal helt ok restauranger. Jämför med övriga hotell i närheten är det nästan intimt. Rätt så annorlunda klientel mot de andra ställena. Avslappnat. Fick utmärkt service varje gång jag behövde. Housekeeping var perfekt, röjde inte runt som de ibland gör. Kan lätt bo här igen. Enda minuset var kanske lukten i foajén. Men skall man prompt ha heltäckningsmattor överallt där folk dricker och röker så blir det nog så. Största fördelen är såklart priset. I vegas sover man på sitt hotell, resten av tiden är man ju där man känner för. Och rummet var tyst med bra AC.

• Bodde här: November 2016, reste ensam
Tack Viktor K
Omdömet skrevs augusti 30 2016

Gott om faciliteter, där finns allt, resturanger , utomhus pool med barer, butiker etc och givetvis stort casino. Hotellet ligger i närhet till Cecarpalace , bilagigo och andra kända hotell. Fantastiska aketekturer på byggnader. Rummet var inte riktigt bra städat, men bra läge och bra storlek. Allt det som hotell ska ha i rummet fanns i rummet. Men incheckningen till hotellet när man anländer var fruktansvärd lång och tog ca 1.1/2h för att få rummet. Men Las Vegas är en festastad där tid och natt eller dag suddas ut. Totalupplevelsen är ändå mycket bra , och familjen hade roligt.

• Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
Tack xpruto
Omdömet skrevs augusti 29 2016

Fint hotell med fina rum och bra städat. Mycket bra nattliv på hotellet. Flera barer och även många restauranger. Nära alla stora sevärdheter, lätt att gå till det mesta. Tråkigt att de tagit bort Sirens-showen bara.

• Bodde här: April 2016, reste med vänner
Tack Victoria_Ellerstad
Omdömet skrevs augusti 4 2016

Ett medelklass hotell, rent och snyggt, prisvärt. Frukost ingick inte. Väldigt dyrt att äta, moms ingår inte i priserna på menyn och man förväntas lämna en hel del dricks.
Sängarna var helt fantastiska!

• Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
Tack PiaWol
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Paris Las Vegas
Nr 58 av 264 i Las Vegas
24 960 omdömen
Visa priser

Besökt Treasure Island - TI Hotel & Casino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Treasure Island - TI Hotel & Casino

Adress: 3300 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109-8916
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas > The Strip
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 31 av Spahotell i Las Vegas
Nr 32 av Lyxhotell i Las Vegas
Nr 34 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 78 av Romantiska hotell i Las Vegas
Prisklass: 685 kr - 2 648 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Treasure Island - TI Hotel & Casino 4*
Antal rum: 2884
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Stena Line Travel Group AB, Booking.com, Ctrip TA, HotelsClick, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Treasure Island - TI Hotel & Casino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Treasure Island - Ti Hotel And Casino
Treasure Island - Ti Hotel Las Vegas
Treasure Island Las Vegas
Las Vegas Treasure Island Hotel
Treasure Island Hotel Las Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?