Hard Rock Hotel and Casino Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
  • Restaurang
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Caesars Palace(Las Vegas)
  • Pool
Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
  • Restaurang
The Mirage Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 177 US$/natt.

Omdömet skrevs 19 april 2017

Rent, snyggt och lyxigt! Hade en härlig vecka! Trevliga barer fantastiskt personal. Det är så stort att det är lätt att gå vilse, men du lär dig! Vi hade ett fantastiskt rum, en svit med utsikt över the strip. Nära till allt.

• Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Tove M
Omdömet skrevs 5 december 2016 från mobil enhet

Vi hade inte kunnat välja bättre hotell. Detta gäller standard, läge, service ja allt. Rummen var väldigt moderna och styrdes med en surfplatta. Vi valde rum med utsikt mot the strip och den var härlig från 37:e våningen. Frukosten i the buffet var fantastisk, där fanns verkligen allt

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Kickimoj
Omdömet skrevs 23 oktober 2016 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med fantastiska rum och fantastiskt badrum!
Väldigt bra städning och otroligt serviceinriktad personal som jobbar på våningarna (städ, roomservice).

Vi hade lite strul när vi skulle checka ut. Vi var två par som bodde på det här hotellet med varsin gratis frukost och skulle bo här i två nätter. Vid incheckning sa de att vi skulle använda en gratis frukost för fyra personer dag 1 och endast betala mellanskillnaden på 10$ och därefter använda andra gratis frukosten och betala mellanskillnaden på 10$ och detta gjorde vi. Vi ville även förlänga vår vistelse med en till natt och fick veta att detta är något som ska göras via telefon. Visade sig att det var felaktigt när vi ringde ner 2 dagar senare och blev ombedda att gå till receptionen för att göra detta. Priserna hade redan gått upp med ca 60% under de två dagarna och istället för att vara serviceinriktade och lösa det fick vi diskutera detta länge och till slut fick vi lite rabatt, utan att behöva byta rum då detta var alternativet. pga deras felaktiga information.

När vi skulle checka ut blev vi debiterade för en frukost då de menade att man inte fick använda gratis frukost på det sättet. Det visade sig att personen som hjälpte oss att checka in var ny och de skyllde detta på honom vilket är väldigt oprofessionellt. Efter en lång diskussion tog de till slut bort kostnaden för frukosten då den skulle vara gratis. Vi blev även debiterade för felaktigt antal nätter för parkering som de också fick ändra.

Det dåliga med hotellet var servicen vid incheckning och utcheckning. Istället för att lyssna på sina gäster och ändra de felaktiga kostnaderna direkt bråkade de om detta då de skyllde på sin nya kollega. Efter en lång diskussion tog de till slut bort de felaktiga kostnaderna.

Vi var jättenöjda med hotellet och skulle kunna bo där igen och även rekommendera den för andra men vill också be er att vara uppmärksamma på extrakostnader som läggs på kvittot när ni betalar vid utcheckning.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack somtaj
Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Riktigt hög standard! Välstädade rum som är väldigt morderna..! Roomservice var jätte bra vid beställning av mat och frukost som man gör via rummets ipad.. väldigt trevlig och hjälpsam personal över hela hotellet..bra och exklusivt casino med väldigt bra drinkservice på golvet dygnet runt ..härlig puls med musik och ljussättning över hela hotellet både ute vid poolen,promenadstråken och inomhus! Rekomenderas starkt!

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Victor A
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Klart ett lyxhotell . När jag öppnade dörren öppnades gardinerna och radion spelade och tv stod det välkommen , hela rummet styrs av en iPad . Rent och fräscht. Trevlig personal om man behöver hjälp. Lätt att ta taxi utanför hotellet. Poolområdet är underbart skönt, där får man två stora handdukar till badet .

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack trafikanna