“Fab hotel!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
ARIA Resort & Casino
Rankad som nummer 18 av 264 hotell i Las Vegas
MiljöledarePlatinanivå
Omdömet skrevs april 19 2017

Rent, snyggt och lyxigt! Hade en härlig vecka! Trevliga barer fantastiskt personal. Det är så stort att det är lätt att gå vilse, men du lär dig! Vi hade ett fantastiskt rum, en svit med utsikt över the strip. Nära till allt.

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Tove M

Omdömet skrevs december 5 2016 från mobil enhet

Vi hade inte kunnat välja bättre hotell. Detta gäller standard, läge, service ja allt. Rummen var väldigt moderna och styrdes med en surfplatta. Vi valde rum med utsikt mot the strip och den var härlig från 37:e våningen. Frukosten i the buffet var fantastisk, där fanns verkligen allt

Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Kickimoj
Omdömet skrevs oktober 23 2016 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med fantastiska rum och fantastiskt badrum!
Väldigt bra städning och otroligt serviceinriktad personal som jobbar på våningarna (städ, roomservice).

Vi hade lite strul när vi skulle checka ut. Vi var två par som bodde på det här hotellet med varsin gratis frukost och skulle bo här i två nätter. Vid incheckning sa de att vi skulle använda en gratis frukost för fyra personer dag 1 och endast betala mellanskillnaden på 10$ och därefter använda andra gratis frukosten och betala mellanskillnaden på 10$ och detta gjorde vi. Vi ville även förlänga vår vistelse med en till natt och fick veta att detta är något som ska göras via telefon. Visade sig att det var felaktigt när vi ringde ner 2 dagar senare och blev ombedda att gå till receptionen för att göra detta. Priserna hade redan gått upp med ca 60% under de två dagarna och istället för att vara serviceinriktade och lösa det fick vi diskutera detta länge och till slut fick vi lite rabatt, utan att behöva byta rum då detta var alternativet. pga deras felaktiga information.

När vi skulle checka ut blev vi debiterade för en frukost då de menade att man inte fick använda gratis frukost på det sättet. Det visade sig att personen som hjälpte oss att checka in var ny och de skyllde detta på honom vilket är väldigt oprofessionellt. Efter en lång diskussion tog de till slut bort kostnaden för frukosten då den skulle vara gratis. Vi blev även debiterade för felaktigt antal nätter för parkering som de också fick ändra.

Det dåliga med hotellet var servicen vid incheckning och utcheckning. Istället för att lyssna på sina gäster och ändra de felaktiga kostnaderna direkt bråkade de om detta då de skyllde på sin nya kollega. Efter en lång diskussion tog de till slut bort de felaktiga kostnaderna.

Vi var jättenöjda med hotellet och skulle kunna bo där igen och även rekommendera den för andra men vill också be er att vara uppmärksamma på extrakostnader som läggs på kvittot när ni betalar vid utcheckning.

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack somtaj
Omdömet skrevs oktober 20 2016 från mobil enhet

Riktigt hög standard! Välstädade rum som är väldigt morderna..! Roomservice var jätte bra vid beställning av mat och frukost som man gör via rummets ipad.. väldigt trevlig och hjälpsam personal över hela hotellet..bra och exklusivt casino med väldigt bra drinkservice på golvet dygnet runt ..härlig puls med musik och ljussättning över hela hotellet både ute vid poolen,promenadstråken och inomhus! Rekomenderas starkt!

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Victor A
Omdömet skrevs augusti 1 2016 från mobil enhet

Klart ett lyxhotell . När jag öppnade dörren öppnades gardinerna och radion spelade och tv stod det välkommen , hela rummet styrs av en iPad . Rent och fräscht. Trevlig personal om man behöver hjälp. Lätt att ta taxi utanför hotellet. Poolområdet är underbart skönt, där får man två stora handdukar till badet .

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack trafikanna
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Signature at MGM Grand
Nr 12 av 264 i Las Vegas
12 939 omdömen
Visa priser

Besökt ARIA Resort & Casino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om ARIA Resort & Casino

Adress: 3730 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas, NV 89158-4300
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 8 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 11 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 11 av Romantiska hotell i Las Vegas
Nr 12 av Spahotell i Las Vegas
Nr 14 av Lyxhotell i Las Vegas
Prisklass: 1 516 kr - 5 535 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — ARIA Resort & Casino 5*
Antal rum: 4004
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Stena Line Travel Group AB, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med ARIA Resort & Casino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Aria Resort And Casino

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?