MGM Grand Hotel and Casino
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Restaurang
Rodeway Inn(Las Vegas)
Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Vad mer kan man önska sig av ett hotell mer än en utsikt över staden på 28:e våningen, två stora sängar och ett stort rum. Allt i Vegas är flådigt, även detta rum....till ett mycket bra pris till vad man får.

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack Omed K
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Fick ett rum på våning 28 med utsikt över The Strip. Allt var rent och snyggt. Allt fungerade som det skulle. Hotellet har allt. Poolområdet är riktigt bra speciellt lazy river.

Det tillkommer en del extra på priset, resort fee, tax, strip view tax.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Henrik H
Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Spenderade en vecka på MGM Grand i LAS Vegas och är i huvudsak nöjd. Allt fanns tillgängligt som man kunde önska sig men hotellet behöver nog ett ansiktslyft. I restaurangen där vi åt frukostbuffé (rekommenderas varmt-mycket för pengarna) pågick renovering som man tyvärr bara dolde med ett draperi så byggdamm yrde fritt

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Jesspa77
Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Har alltid bott på Mirage hotel i Las vegas men pga att detta var billigare tänkte vi testa..vi är två läger i familjen. Tonårsdottern älskade detta hotell och speciellt då poolområdet. Jag tyckte poolområdet var bra men själva hotellet var för stort för mig för att kännas mysigt. MASSOR med folk överallt! Man fick gå långt från rummet för att komma till poolen. Rätt så mycket partymoode i poolområdet. Ett jättefint hotell men jag personligen vill ha ett mindre hotell.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack zara1051
Omdömet skrevs 13 juni 2016 från mobil enhet

Vi hade en förstklassisk upplevelse rakt igenom här. Trevlig personal. Jättefint rum, stort. 4 pooler samt nattklubb. Kan lätt tänka mig att bo här igen. Grym sushirestaurang också där åt vi ett flertal gånger. Kan varmt rekommendera detta hotell.

På återseende

Bodde här: februari 2016, reste som ett par