“Bra hotell långt ut på stripen”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
MGM Grand Hotel and Casino
Rankad som nummer 77 av 263 hotell i Las Vegas
Omdömet skrevs oktober 20 2016 från mobil enhet

Jag gillar MGM. Här är varför:
- Rena och fräscha rum
- Trevlig och tillmötesgående personal
- Bra utbud av matställen (food court, pubar och bra resturanger)
- En av Vegas bästa poolområden
- Bra spelutbud om du gillar gambling

Enda nackdelen är att det ligger på slutet/början av stripen.

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack Niklas A

Omdömet skrevs augusti 2 2016 från mobil enhet

Vad mer kan man önska sig av ett hotell mer än en utsikt över staden på 28:e våningen, två stora sängar och ett stort rum. Allt i Vegas är flådigt, även detta rum....till ett mycket bra pris till vad man får.

Bodde här: Augusti 2016, reste med vänner
Tack Omed K
Omdömet skrevs juli 13 2016 från mobil enhet

Fick ett rum på våning 28 med utsikt över The Strip. Allt var rent och snyggt. Allt fungerade som det skulle. Hotellet har allt. Poolområdet är riktigt bra speciellt lazy river.

Det tillkommer en del extra på priset, resort fee, tax, strip view tax.

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Henrik H
Omdömet skrevs juli 8 2016 från mobil enhet

Spenderade en vecka på MGM Grand i LAS Vegas och är i huvudsak nöjd. Allt fanns tillgängligt som man kunde önska sig men hotellet behöver nog ett ansiktslyft. I restaurangen där vi åt frukostbuffé (rekommenderas varmt-mycket för pengarna) pågick renovering som man tyvärr bara dolde med ett draperi så byggdamm yrde fritt

Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Tack Jesspa77
Omdömet skrevs juli 8 2016 från mobil enhet

Har alltid bott på Mirage hotel i Las vegas men pga att detta var billigare tänkte vi testa..vi är två läger i familjen. Tonårsdottern älskade detta hotell och speciellt då poolområdet. Jag tyckte poolområdet var bra men själva hotellet var för stort för mig för att kännas mysigt. MASSOR med folk överallt! Man fick gå långt från rummet för att komma till poolen. Rätt så mycket partymoode i poolområdet. Ett jättefint hotell men jag personligen vill ha ett mindre hotell.

Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
Tack zara1051
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Luxor Las Vegas
Nr 80 av 263 i Las Vegas
30 867 omdömen
Visa priser

Besökt MGM Grand Hotel and Casino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om MGM Grand Hotel and Casino

Adress: 3799 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas, NV 89109-4319
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 31 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 32 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 33 av Lyxhotell i Las Vegas
Nr 33 av Spahotell i Las Vegas
Nr 35 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 45 av Romantiska hotell i Las Vegas
Prisklass: 906 kr - 3 013 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — MGM Grand Hotel and Casino 4*
Antal rum: 5034
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ebookers, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med MGM Grand Hotel and Casino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Mgm Grand Hotel Las Vegas
Mgm Hotel Las Vegas
Mgm Grand Hotel Casino
Mgm Las Vegas Hotel
Mgm Casino

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?