“MGM Las vegas”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
MGM Grand Hotel and Casino
Rankad som nummer 81 av 264 hotell i Las Vegas
Omdömet skrevs juli 8 2016 från mobil enhet

Har alltid bott på Mirage hotel i Las vegas men pga att detta var billigare tänkte vi testa..vi är två läger i familjen. Tonårsdottern älskade detta hotell och speciellt då poolområdet. Jag tyckte poolområdet var bra men själva hotellet var för stort för mig för att kännas mysigt. MASSOR med folk överallt! Man fick gå långt från rummet för att komma till poolen. Rätt så mycket partymoode i poolområdet. Ett jättefint hotell men jag personligen vill ha ett mindre hotell.

Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
Tack zara1051

Omdömet skrevs juni 13 2016 från mobil enhet

Vi hade en förstklassisk upplevelse rakt igenom här. Trevlig personal. Jättefint rum, stort. 4 pooler samt nattklubb. Kan lätt tänka mig att bo här igen. Grym sushirestaurang också där åt vi ett flertal gånger. Kan varmt rekommendera detta hotell.

På återseende

Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Victoria Ö
Omdömet skrevs mars 12 2016 från mobil enhet

Hotellet är stort som en egen stad. Fina rum, rent och stilfullt. Casinot är enormt och stinker rök som alla casinon här då det är tillåtet att röka. Vi bodde här för att delta i WPPI-konventet så vi har vart här två år i rad. Trots att vi bokat via Agoda där alla skatter m.m. ska vara inkluderat så har de båda gångerna försökt att lägga till extra avgifter på minst 30 dollar per dygn. Är man inte vaksam så åker man på det! De har tagit bort pålägget båda gångerna efter att vi pratat med dom men det är bra att veta om. Det är inte tillåtet att använda kylskåpet på rummet till ev egna saker och om man tar något ifrån minibaren så debiteras man per automatik direkt eftersom det är sensor i. Så om du inte tänker använda något så rör det inte! Det finns ismaskiner på varje våning som man kan fylla tex en av papperskorgarna med om det önskas kalla drycker som inte kostar skjortan. Det är en dyr stad.
Det finns nattklubb, shower, massor av restauranger, Starbucks, affärer och annat på hotellet. Grymt poolområde. Kongresscentrat är hur stort som helst. Det finns ingen mysfaktor på hotellet men det är väldigt bra ordning, rent och snyggt.

Bodde här: Mars 2016, reste som ett par
Tack Susanne Ö
Omdömet skrevs februari 21 2016

Hade 6 fantastiska dagar i vegas med mgm grand som våran bas.
Incheckning gick smidigt och snabbt,och rummet var perfekt med utsikt mot the strip
(kan rekommenderas). Läget långt ner på strippen gör att mycket av vegas ligger inom promenad avstånd.Kan rekommendera showerna som hotelet erbjuder.
mat och service höll alltid högsta klass efter vårt tycke.
kommer snart att åka tillbaks till mgm igen !

• Bodde här: December 2015, reste som ett par
Tack voyeger11
Omdömet skrevs november 25 2015 från mobil enhet

Hotellens hotell. Sjukt stort med massor av aktiviteter såsom klubb utan dess like och spelbord överallt. Stank rök precis överallt och rummet vi fick trots ett ordentligt pris var på tredje våningen med utsikt mot en mur. Badrummet skiljes ifrån rummet med en glasdörr och glasvägg. Kändes inte privat direkt. Ganska dyrt att dricka och äta på hotellet. Receptionen var storlagen. Hotellet ligget centralt beläget på The Strip med det helt galna utbudet av aktiviteter och restauranger.

Bodde här: November 2015, reste som ett par
Tack Maddiieee
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Luxor Las Vegas
Nr 84 av 264 i Las Vegas
31 268 omdömen
Visa priser

Besökt MGM Grand Hotel and Casino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om MGM Grand Hotel and Casino

Adress: 3799 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas, NV 89109-4319
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Spa Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 31 av Affärshotell i Las Vegas
Nr 32 av Familjehotell i Las Vegas
Nr 33 av Spahotell i Las Vegas
Nr 35 av Lyxhotell i Las Vegas
Nr 38 av Kasinohotell i Las Vegas
Nr 45 av Romantiska hotell i Las Vegas
Prisklass: 787 kr - 2 876 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — MGM Grand Hotel and Casino 4*
Antal rum: 5034
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med MGM Grand Hotel and Casino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Mgm Grand Hotel Las Vegas
Mgm Hotel Las Vegas
Mgm Grand Hotel Casino
Mgm Las Vegas Hotel
Mgm Casino

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?