Flamingo Las Vegas Hotel & Casino
Trump International Hotel Las Vegas(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
TrumpHotels.com
Caesars Palace(Las Vegas)
  • Pool
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
Travelocity
  • Restaurang
Golden Nugget Hotel & Casino(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Bra läge centralt på strippen för promenader åt båda hållen. Rummet var bra med sköna sängar och vi hade utsikt över poolområdet med flamingos, pelikaner mm. alldeles nedanför vårt panoramafönster. Överlag trevlig personal. Största problemet är hissarna både i hotellet och framförallt i p-huset! Vi parkerade på 5 våningen och av 2 hissar(?!) fungerade bara 1! Vi fick vänta 15 minuter innan vi kom ner med väskorna. Likadant inne i hotellet, man trycker på knappen och sen får man vänta länge på en hiss...

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack Lars T
Omdömet skrevs 18 maj 2016

Förstår att hotellet är ett av de första som öppnade på The Strip, och det märks. Glansdagarna är över för länge sedan. Hela hotellet känns trött och omodernt. Personalen i receptionen var varken snabba eller särskilt trevliga. När vi jämför stora casinon och hotell i Vegas så hamnar Flamingo längst ner på listan.
Plus är läget. Allt finns inom gångavstånd. För det går bra att promenera i Vegas. Inte så konstigt, alla dricker konstant så köra bil är inte att tänka på.
Vi åt aldrig på hotellet, gick istället till Mon Ami (Paris) för frukost.
Rummen är stora och sängarna också, två personer har hur mycket plats som helst. Badrummet, särskilt duschen, känns slitet och vem kom på att sätta in en tv i spegeln?
Hissarna var samtalsämnet varje morgon. Folk fick vänta 5-10 minuter på en hiss de fick plats i. Sista dagen sade någon i personalen att det fanns fler hissar någon annanstans, en information de hade kunnat dela på ett bättre sätt.

Sammanfattningsvis, Flamingo är rätt tacky och slitet men berömt och lär fortsätta i samma stil länge. Kanske har det sin plats på The Strip, sitt klientel och kör i gamla hjulspår.

• Bodde här: april 2016, reste som ett par
1  Tack Gogunonilollola
Omdömet skrevs 1 april 2016 från mobil enhet

Inte övervältrad av detta hotel,
Långsam incheckning, trots att för incheckning var gjord via internet. Lobbyn stinker av rök i väggar och tak.
Frukosten som skall ingå innebar tillgodo värde i två kaféer inne på hotellet, där var utbudet begränsat och köerna långa.
Wi-fi finns gratis för dem som spelar men inte bor på hotellet, men gäster på hotellet måste betala 30 dollar för WiFi. Hutlöst i min mening.
Rummet var ändå okej, sköna sängar och rymligt. Duschen hade ganska dåligt tryck, men det vart varmt iaf.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack akaSami
Omdömet skrevs 8 december 2015 från mobil enhet

Trots att jag läste lite negativa ord för flamingo hotell så bestämde jag för att boka min första vistelse i las vegas här men jag är supernöjd. Nära till alla stora hotell, nära till shopping bra för allt och framförallt centralt.

Bodde här: december 2015, reste med vänner
1  Tack Ridvan80
Omdömet skrevs 25 oktober 2015

Bra pris och centralt läge! Rummen är fräscha och sängkomforten bra. Vi hade utsikt mot gården och flamingorna så det var tyst. Casinot är mycket stort så ljudnivån är hög. Flera restauranger vid casinot.

• Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack Gun-Britt G