“Bästa läge och mest för pengarna!!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Flamingo Las Vegas Hotel & Casino
Rankad som nummer 121 av 264 hotell i Las Vegas
MiljöledareSilvernivå
Omdömet skrevs augusti 19 2016

Bor alltid på flamingo när jag besöker las vegas. Hotellet ligger mitt på strippen mitt emot fantastiska caesars palace. Det är ett av dom äldsta hotellen på strippen och har sina skönhetsfläckar,men man måste alltid komma ihåg att man får vad man betalar för, vilket många verkar glömma.

Incheckningen kan ta lite tid fast man gör det online, men det är också för att det är så många som vill bo där. Det är inte mycket större skillnad mot övriga hotell. Det är snarare personalen som är långsam.

Rummen är rena och fina, men visst ser man att det har några år på nacken...då kanske man hellre ska välja att bo på Aria som är helt nybyggt.

Tyvärr finns det inga kylskåp på rummet vilket man väldigt gärna skulle önska.

Tips för att välja rum: Bo gärna så högt upp som möjligt då utsikten över stripen är magisk!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Tack Attila M

Omdömet skrevs augusti 4 2016 från mobil enhet

Bra läge centralt på strippen för promenader åt båda hållen. Rummet var bra med sköna sängar och vi hade utsikt över poolområdet med flamingos, pelikaner mm. alldeles nedanför vårt panoramafönster. Överlag trevlig personal. Största problemet är hissarna både i hotellet och framförallt i p-huset! Vi parkerade på 5 våningen och av 2 hissar(?!) fungerade bara 1! Vi fick vänta 15 minuter innan vi kom ner med väskorna. Likadant inne i hotellet, man trycker på knappen och sen får man vänta länge på en hiss...

Bodde här: Augusti 2016, reste med vänner
Tack Lars T
Omdömet skrevs maj 18 2016

Förstår att hotellet är ett av de första som öppnade på The Strip, och det märks. Glansdagarna är över för länge sedan. Hela hotellet känns trött och omodernt. Personalen i receptionen var varken snabba eller särskilt trevliga. När vi jämför stora casinon och hotell i Vegas så hamnar Flamingo längst ner på listan.
Plus är läget. Allt finns inom gångavstånd. För det går bra att promenera i Vegas. Inte så konstigt, alla dricker konstant så köra bil är inte att tänka på.
Vi åt aldrig på hotellet, gick istället till Mon Ami (Paris) för frukost.
Rummen är stora och sängarna också, två personer har hur mycket plats som helst. Badrummet, särskilt duschen, känns slitet och vem kom på att sätta in en tv i spegeln?
Hissarna var samtalsämnet varje morgon. Folk fick vänta 5-10 minuter på en hiss de fick plats i. Sista dagen sade någon i personalen att det fanns fler hissar någon annanstans, en information de hade kunnat dela på ett bättre sätt.

Sammanfattningsvis, Flamingo är rätt tacky och slitet men berömt och lär fortsätta i samma stil länge. Kanske har det sin plats på The Strip, sitt klientel och kör i gamla hjulspår.

• Bodde här: April 2016, reste som ett par
1  Tack Gogunonilollola
Omdömet skrevs april 1 2016 från mobil enhet

Inte övervältrad av detta hotel,
Långsam incheckning, trots att för incheckning var gjord via internet. Lobbyn stinker av rök i väggar och tak.
Frukosten som skall ingå innebar tillgodo värde i två kaféer inne på hotellet, där var utbudet begränsat och köerna långa.
Wi-fi finns gratis för dem som spelar men inte bor på hotellet, men gäster på hotellet måste betala 30 dollar för WiFi. Hutlöst i min mening.
Rummet var ändå okej, sköna sängar och rymligt. Duschen hade ganska dåligt tryck, men det vart varmt iaf.

Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack akaSami
Omdömet skrevs december 8 2015 från mobil enhet

Trots att jag läste lite negativa ord för flamingo hotell så bestämde jag för att boka min första vistelse i las vegas här men jag är supernöjd. Nära till alla stora hotell, nära till shopping bra för allt och framförallt centralt.

Bodde här: December 2015, reste med vänner
1  Tack Ridvan80
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
4 011 omdömen
The Strip
Treasure Island - TI Hotel & Casino
Visa priser

Besökt Flamingo Las Vegas Hotel & Casino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Flamingo Las Vegas Hotel & Casino

Adress: 3555 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 47 av Spahotell i Las Vegas
Nr 61 av Kasinohotell i Las Vegas
Prisklass: 524 kr - 2 360 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Flamingo Las Vegas Hotel & Casino 3.5*
Antal rum: 3642
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Stena Line Travel Group AB, Booking.com, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Flamingo Las Vegas Hotel & Casino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Flamingo Las Vegas Hotel Las Vegas
Flamingo Las Vegas Hotel And Casino
Flamingo Hilton Las Vegas
Las Vegas Flamingo

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?