“Upplevelse”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 12 sidor till!
Circus Circus Hotel & Casino Las Vegas
Rankad som nummer 126 av 264 hotell i Las Vegas
MiljöledareBronsnivå
Omdömet skrevs december 7 2016 från mobil enhet

Bodde inte på detta hotell men besökte det då vi hört talas om det. Såg ganska slitet och trist ut på utsidan men innanför gömde dig inte bara ett stort casino och mycket mer. Det var som ett stort nöjesfält med allt vad det innebär som lyckohjul, lotteristånd, skyttestånd, slå på ankor mm. Berg- och dalbana, uppskjut och diverse andra åkattraktioner. Trapets uppvisning som på cirkus helt enkelt. Allt inomhus i hotellet.

Bodde här: November 2016, reste med vänner
Tack SusseGYS

Omdömet skrevs oktober 22 2016 från mobil enhet

Anläggningen är gigantiskt. Parkera bilen i parkeringshuset innan incheckning. Vi bodde i Skyrise Tower med utsikt för The Strip(definitivt bäst utsikt över staden) Det som är mest förvånande är priset sett till standard. Rummet var rent, fräscht och kändes relativt nyrenoverat. Städpersonalen var genuint trevliga och gjorde ett kanonjobb. Det enda som inte levde upp till förväntningarna var poolområdet som kändes väldigt smutsigt. Parkeringen är gratis.

Bodde här: Oktober 2016
Tack HankthetankSweden
Omdömet skrevs september 30 2016 från mobil enhet

Gick dock bara igenom då vi skulle till äventyrs stället. Sunkig, skitigt, lukta något rengöringsmedel för att man inte skulle lukta hur där luktar....
Kändes så sunkigt att vi inte ville äta där..
hade jag kunnat hade det fått 0 poäng...

Bodde här: September 2016, reste med familjen
Tack Catarina B
Omdömet skrevs augusti 23 2016 från mobil enhet

Fräscha rum till hyfsat pris, men tar lite för lång tid att checka in. Stor anläggning med stora avstånd mellan reception och hotellrum, och mellan hotell och parkering. Hotellet är lokaliserat i ena änden av The Strip, hyfsat nära till de mer kända hotellen som man kan promenera till.

Bodde här: Augusti 2016, reste med vänner
Tack Anders B
Omdömet skrevs augusti 2 2016

Vi reste med våra 2 barn 11 och 14 år. Hotellet är väldigt stort, som många andra hotell i Las Vegas men också knepigt att hitta i huvudbyggnaden och mängden av folk överrallt. Förutom huvudbyggnaden som också innehåller en nöjespark och cirkus så ligger 2 höga byggnader på sidorna. Vi bodde i en av dem med gratis parkeringsgarage i anslutning. Vi fick ett stort rum som var helt OK men airkondition lät mycket högt och rent allmänt är allt skapligt slitet och luktar inte helt fräscht med gamla heltäckningsmattor. Läget är i utkanten av the strip som man kan nå på ca 15 min promenad men tänk på värmen som kan vara intensiv. De har annars bussar som stannar utanför hotellet och är ganska smidigt alternativ.

• Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack Naffats68
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Las Vegashotell
Golden Nugget Hotel
Nr 92 av 264 i Las Vegas
11 090 omdömen
Visa priser

Besökt Circus Circus Hotel & Casino Las Vegas? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Circus Circus Hotel & Casino Las Vegas

Adress: 2880 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109-1138
Telefonnummer:
Region: USA > Nevada > Las Vegas > The Strip
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 22 av De mest prisvärda hotellen i Las Vegas
Nr 64 av Kasinohotell i Las Vegas
Prisklass: 372 kr - 1 666 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Circus Circus Hotel & Casino Las Vegas 3*
Antal rum: 3773
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ctrip TA, Stena Line Travel Group AB, TripOnline SA, Expedia, 5viajes2012 S.L. och HotelsClick så att du tryggt kan boka med Circus Circus Hotel & Casino Las Vegas. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Las Vegas Hotel Circus
Circus Circus Las Vegas Nevada
Circus Circus Review
Circus Circus Hotel Las Vegas

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?